Да се грижим за красотата си с мисъл за природата


Да се грижим за красотата си с мисъл за природата
Снимка: iStock/Guliver

Все повече хора започват да се замислят за сериозните вреди, които нанасяме на околната среда и колко е важно да променим това. Козметичната индустрия не прави изключение, което много ни радва. Защото грижата за красотата ни не трябва да оказва негативно влияние на природата.

Много марки започват да произвеждат продукти с по-натурално съдържание. Сред тях са L'Oréal, като при тях 79% от продуктите, лансирани през 2018 г., имат подобрен социален или екологичен профил. Целта за 2020 г. е процентът да достигне 100. Това беше обявено по време на медийно събитие на компанията в София.

През 2018 г. компанията e успяла да намали емисиите на CO2 от своите заводи и дистрибуторски центрове със 77% в сравнение с 2005 г. Плановете за 2025 г. са всички производствени, административни и изследователски бази на L'Oréal да постигнат пълна въглеродна неутралност. Междувременно всички централи и дистрибуторски центрове на Групата вече са достигнали 0% отпадъци за депониране. Това означава, че отпадъците, които преди това са били изпращани в депа, сега се използват повторно, рециклират се или се възстановяват.

Това са само някои от резултатите, които компанията е успяла да постигне в рамките на устойчивата си програма "Споделяме красотата с всички".

В партньорство с dm България през 2018 г. L'Oréal стартира и инициативата "Капачки за усмивки". Тя цели да образова българите за важността от рециклирането на пластмаса и да събере средства в подкрепа на местната детска болница "Проф. Иван Митев". Във всички 78 магазина на dm в страната бяха поставени специални кутии за пластмасови капачки, тъй като това е най-трудният за рециклиране материал. Досега са събрани над 13 тона капачки, като инициативата продължава с пълна скорост и през 2019 г.

 

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Красота


Реклама

Ако никога не сте плакали, очите ви не могат да са красиви.

София Лорен

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама