Quantcast

Кариера

Съвети за справяне с конфликтите на работа

  • Съвети за справяне с конфликтите на работа
    Дата: Снимки: iStock/Guliver
Дата: 16.05.2017 Снимки: iStock/Guliver
Iwoman.bg

Споровете на работното място са неизбежни. Но не е неизбежно да се превръщат в драми и скандали. Каква е тайната за справяне в конфликтни ситуации в офиса? От сайта Lifehack предлагат да опитате следните стъпки:

1. Останете спокойни. Ако е възможно, излезте за 10 минути или просто се отдалечете от конфликта. Ще подходите по-разумно към ситуацията, когато ядът ви се е уталожил.

2. Слушайте. Нека всеки участник в конфликта да каже мнението си. Бъдете отворени към различните позиции.

3. Демонстрирайте разбиране. Вместо да кажете: "Защо не си готов с този доклад?", подходете така: "Знам, че си много зает напоследък, но кога мислиш, че ще си готов с доклада?".

4. Не правете нещата лични и не намесвайте персонални проблеми или физически характеристики в спора.

5. Търсете решение заедно. Нека повече хора се включат. След като конфликтът приключи, направете нещо позитивно като колектив, за да върнете приятната и продуктивна атмосфера.

Четете още интересни новини в бизнес сайта ни Expert.bg.

Общо коментари / 0 Напиши коментар
Твоят коментар
Всички полета са задължителни.
Коментарите подлежат на коментар.