Коронавирусът промени логата на известни марки (снимки)


Коронавирусът промени логата на известни марки (снимки)
Снимка: Instagram

В края на миналата година надали някой е предполагал каква ще бъде 2020. Заради глобалната пандемия от коронавирус хората в целия свят изпитват страх, несигурност, отчаяние... В тежки времена обаче имаме нужда от голяма доза позитивизъм. Както е казал Чарли Чаплин: "Смехът е лекарство за болката".

Явно това е целял графичният дизайнер Юре Товрлян, който е променил логата на известни марки, "вдъхновен" от коронавируса.

Русалката на Starbucks носи предпазна маска на лицето, слоганът на Nike е станал от Just Do It в Just Don't Do It, а професионалната социалната мрежа LinkedIn e прекръстена на LockedIn.

View this post on Instagram

#coronavirus #covid_19 #logos #coronaviruslogos

A post shared by 2-foxes-pictures (@livepiqtures) on

Откритото първенство на САЩ по тенис US Open е US Closed, докато социалната мрежа Facebook е кръстена Facemask.

View this post on Instagram

#coronavirus #covid_19 #logos #coronaviruslogos

A post shared by 2-foxes-pictures (@livepiqtures) on

Петте преплетени кръга, символ на Олимпийските игри, са се раздели заради призива за социална дистанция. Мексиканската бира Corona пък си търси ново име, тъй като често е свързвана с коронавируса.

View this post on Instagram

ATENCIÓN MUNDO CREATIVO ¡ES NUESTRO MOMENTO! 12 LOGOS DE GRANDES MARCAS “CONTAGIADOS” POR EL CORONAVIRUS Fuente: marketingdirecto.com Jure Tovrljan, un diseñador de Liubliana (Eslovenia), ha rediseñado logotipos muy conocidos para ajustarlos a la contingencia mundial: el coronavirus. Dicen que la necesidad agudiza el ingenio. Y en los tiempos que corren podríamos dar una vuelta de tuerca a tan sabio dicho popular y que otra expresión cobre vida: el confinamiento agudiza el ingenio. La reclusión forzosa pone tiempo libre en nuestras manos (el que antes pasábamos fuera de casa, por ejemplo, desplazándonos de un lado a otro) y, aguijoneados por la necesidad de invertir de alguna manera ese tiempo, engrasamos nuestras neuronas para dar lo mejor de nosotros mismos en términos creativos. Exprimir la creatividad es lo que ha hecho precisamente Jure Tovrljan, quien ha desarrollado un proyecto de lo más ingenioso utilizando como materia prima la crisis del COVID-19. En el proyecto "Coronavirus Logos" el diseñador esloveno se ha tomado la molestia de rediseñar logos muy conocidos adaptados a los difíciles momentos actuales. De esta forma, los dos círculos de color rojo y naranja que constituyen el logo de Mastercard aparecen, por ejemplo, separados y guardando la conveniente distancia de seguridad en el proyecto de Tovrljan. La famosa sirena de logotipo de Starbucks porta una mascarilla y el logo de Corona pierde su poco afortunado nombre (a la luz de la crisis provocada por el coronavirus) para adoptar uno nuevo (y necesariamente provisional): "Need new name". Es el gran momento de las marcas, grandes y pequeñas, para reinventarse. El marketing cobra protagonismo. Cómo nos mostramos en tiempos de crisis puede determinar nuestra existencia una vez que ésta pase. Invertir en tu marca hoy es lo que te dará mayor solvencia mañana. Aquí estamos, frente a lo que siempre quisimos, la oportunidad de mostrar lo que valemos. 💪🏻💪🏻💪🏻 (Si no sabes cómo hacerlo, no te preocupes hay quienes se dedican a esto ¡acude a ell@s!).👍🏻 #revistazotea #tendencias #arte #cultura #ciudad #coronaviruslogos #marketing #nuevomarketing #creativos #creativas #reinventatumarca #chile

A post shared by AZOTEA (@revistazotea) on

View this post on Instagram

#코로나19 #사회적거리두기 by. #juretovrljan

A post shared by SR (@sr.oun9_23) on

Етикети:

Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че сте с нас тук и сега!

Времената са трудни и ние имаме нужда от вашата помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за екипа на iWoman.bg. Благодарим ви!

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд ЕООД

IBAN: BG53UBBS80021021528420

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за iWoman.bg

Iwoman.bg

Още от Любопитно


Реклама
Реклама

Ако се провалите с отглеждането на децата си, нищо друго няма значение.

Джаки Кенеди

Най-четени | Най-нови


  • Силни постановки под открито небе на...
    Силни постановки под открито небе на София Моно 2020

    Театралният фестивал на моноспектаклите "София Моно 2020" ще се случи и тази година и то за десети път. От 18-ти до 30-ти юни 2020 г. паркът на Военна Академия "Г.С.Раковски" отново ще посрещне феновете на театъра под открито небе. На сцената му по традиция ще гледаме едни от най-прекрасните, смислени...

  • Петя Дикова отново е бременна (СНИМКА)...
    Петя Дикова отново е бременна (СНИМКА)

    Петя Дикова и Илиян Любомиров ще стават родители за втори път. Хубавата новина беше лично съобщена от поета във Facebook. Той сподели забавна семейна снимка, от която става ясно, че дъщерята на Сашо Диков и Аня Пенчева е бременна с второ. "Винаги най-много съм мечтал да имам свое голямо, сплотено...

  • 5 мита за маргарина...
    5 мита за маргарина

    Приемът на мазнини ни дава между 15 и 30 процента от нашата енергия. Ето защо е важно да се избират храни богати на ненаситени мастни киселини. Слънчогледово, ленено семе, рапично и маслиново олио, съставките на растителните маргаририни, са "добри мазнини" и помагат запазването на ниските нива на...

  • Светла Иванова пусна трета "Вълшебна...
    Светла Иванова пусна трета "Вълшебна книжка"

    Светла Иванова издаде своята трета "Вълшебна книжка". Новото томче от поредицата "Тананикаща йога" ще създаде усещане за празник при всяко разгръщане заради широкия спектър от забавления за цялото семейство. Във "Вълшебна книжка" има 7 приказни релаксации с положителните утвърждения, вплетени...

  • Тенденции при банските за лято 2020...
    Тенденции при банските за лято 2020

    Все още има много несигурност около предстоящия летен сезон. Независимо от това какво ще ни предложат идните месеци, ние сме решили да се запасим с бански костюми и да мислим оптимистично, мечтаейки за безгрижните летни дни на плажа. Ето кои са 5-те тенденции, които ще доминират през това лято, без...

  • Обичаи на Черешова задушница...
    Обичаи на Черешова задушница

    Черешова задушница през 2020 година е на 6 юни, събота. Тя е втората в годината и се пада преди Петровите пости. Наречена е така, защото по това време на годината зреят черешите. Това е ден в памет на всички починали православни християни и наричан още Спасовска задушница. Свързан е с поверието за...

виж всички виж всички
Реклама
Реклама