Любов по време на коронавирус: Как да НЕ се изпокараме


Любов по време на коронавирус: Как да НЕ се изпокараме
Снимка: iStock/Guliver

Самоизолацията се превръща в голям стрес за хората и истински тест за отношенията. Как да намалим страстите и да избегнем противоречията, сподели практикуващият психолог Наталия Инченко в интервю за "Радио Спутник".

Принудителната близост без възможност за напускане или уединение може да бъде труден тест за връзка, особено като се има предвид общото напрежение и високото ниво на стрес поради ситуацията с коронавируса. Това се превръща в особено голямо изпитание за младоженците, двойките с малки деца и тези, в чиято връзка вече има проблеми.

Има три основни правила за избягване на криза, каза практикуващият психолог Наталия Инченко.

1. Намерете начини да пренасочите вниманието си от партньора към нещо друго

"В обикновения живот имаме работа, пазаруване, ходене на гости. В условията на изолация обичайните методи не са налични, трябва да намерите нови. Може да бъде онлайн обучение, което отдавна сте искали да преминете, но не сте имали достатъчно време, домакински работи, виртуални обиколки на световни музеи, онлайн представления или книги."

НЯКОЛКО ИДЕИ ЗА ЗАНИМАНИЯ ВИЖТЕ ТУК!

2. Осигурите място за себе си, това свежда до минимум рисковете от конфликт

"В условия на изолация е необходимо да се разбелете с любимия човек относно правилото в определено време да имате пауза в общуването, за да сте сами. Няма значение дали ще бъдете в кухнята или в лоджия. Основното е никой да не ви притеснява там и да сте сами със себе си", каза психологът.

3. Намерете общо хоби или дейност

"Трябва да има общ интерес, където партньорите ще бъдат емоционално ангажирани и ще се сближат. Това може да бъде всичко - съвместно гледане на филм или приготвяне на храна", каза Наталия Инченко.

 

Източник: БГНЕС

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Съвети


Реклама

Не се бойче, че ще ви стъпчат - стъпканата трева се превръща в пътека.

Блага Димитрова

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама