3 храни за еластични, красиви и бляскави коса, мигли и вежди


3 храни за еластични, красиви и бляскави коса, мигли и вежди
Снимка: iStock/Guliver

Есента е сезонът, който успокоява летните емоции. Тя предразполага тялото да се пригоди към тепърва настъпващите условия на зима и по-студено време. Метаболизмът се забавя, а денят се скъсява. Дневната светлина намалява. Но докато я има, щетите, които редовното боядисване и лятното излагане на слънце е нанесло на косата, започват да личат. Много мъже и жени по света търсят начин да освежат и подобрят външния вид на косъма. Част от тях имат и проблеми с еластичността и здравината на миглите и веждите си. 

Методите за това са много. Едни избират да заложат на натурални продукти за ревитализиране на косъма. Пример за такова е био-спреят с екстракт от прокапил, кофеин, магнезий и кератин за по-бляскава и еластична коса VitaHair Max. Други път избират стратегия, която е успешна в дългосрочен план. За такава може да бъде считана специализираната диета. Има определени храни, котио се водят повече от полезни за окосмението по тялото. Добрата новина е, че същевременно подхранват и кожата. Химичният състав и на двете си прилича почти напълно. Но кои са 3-те най-полезни храни, на които да наблегнем, за да се погрижим за поддържането на хармонични pH-нива на косата? 

Можете да научите в статията, която следва по-долу! 

Кои Елементи Са Важни за Здравето на Косата, Веждите и Миглите?

Здравата еластична и бляскава коса не се постига лесно. Ако искаме гордо да развяваме грива пред околните, то трябва да се стараем да живеем по-здравословно и природосъобразно. Скоростта, с която тялото ни разгражда приетите вещества– метаболизмът – е ключова за това да поддържаме елегантна фигура с тънка талия. А как можем да я забързаме по естествен начин?

Най-лесно това става чрез редовни физически упражнения. Не е нужно да изпълнявате сложна гимнастика, за да поддържате добра форма. Редовното изпълнение на поставените задачи е дори по-важно! Ако правите коремни преси поне 5 пъти седмично, вие ще имате същия стегнат корем, като някой, който прави далеч по-тежки, но по-рядко.

Кои са най-важните елементи за нашата коса? Отговорът на този въпрос ще ви помогне да се радвате на блясък и еластичност на косъма за години наред. Той ще ви помогне и при изготвянето на подходящия седмичен режим на хранене.

Ето и полезните вещества, без които косата ви губи блясък и здравина:

- Желязо: Налично е в зеленолистните зеленчуци и червеното месо;

Омега-3 мастни киселини: Богати на нея са рибата, морските дарове, авокадото и ядките;

Калий: Има го в кивито, хималайската сол, бананите, нара и чистото кафе;

Калций: Съдържа се в млякото и млечните продукти;

Цинк: На него са богати червеното месо, стридите, кашуто, нахута, тиквеното семе, бобовите изделия, бадемите и тиквеното семе;

А 3-те храни, които трябва по-често да похапвате, ако искате да имате правилно хидратирана и еластична грива, са:

№1. Cьoмгa – Царят на Рибите поради Много Различни Причини!

Тя е наситена с Омeгa-3 мacтни киceлини, Витaмин B12 и жeлязo. Може да се каже, че без нея цялото тяло спира да работи нормално. Бидейки истинска храна за мозъка, той не може да функционира нормално, ако не си я набавя редовно. А организмът не може да я синтезира сам. Заздравява обвивката нa фoликулитe нa кocъмa и пoмaгaт нa кocaтa дa рacтe пo-бързo, грижейки се за нормалните pH-нива и на дермиса.

№2. Бадеми – Протеини и Витамини До Дупка за Здрава и Еластична Коса!

Освен, че са чудесен източник на растителен протеин и желязо, те съдържат Витамин Е. А той активира растежа на косата, удължавайки анагенната фаза, повече от чудесно. Нужни са ви само 30 гр. бадеми на ден ( или около 20 ядки в купичката). В тях има около 70% от нужната дневна доза. Бадемите включват още и ревитализиращи косъма и дермата около него елементи. Такива са биотина, мастните киселини и Витамин B.

№3. Тиквено Семе – Грижа за Кожата на Скалпа с Комплекс на Витамин B!

Тиквеното семе също е наситено с обилно количество желязо. Не се учудвайте, че храните, полезни за косата, го включват. Той е изключително важен за доброто и състояние. Освен това, семчиците имат и витамини B1, B2, B3 и B4 – стимулират растежа на косъма. А също така и  витамини B5 и B6 – осигуряват нежна грижа и правилна хидратация на кожата на скалпа.

Косата е един от атрибутите и ешалоните за красота, с които Майката Природа ни дарява. Тя, обаче, изисква редовна поддръжка. Това може да стане чрез прилагането на натурално средство за ревитализиране на костъма и стилизиране на прическа, като био-спреят с екстракт от кофеин за здравина и еластичност VitaHair Max. Или комбинирайки здравословно хранене, органична козметика и редовни физически упражнения.

Етикети:

Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че сте с нас тук и сега!

Времената са трудни и ние имаме нужда от вашата помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за екипа на iWoman.bg. Благодарим ви!

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд ЕООД

IBAN: BG53UBBS80021021528420

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за iWoman.bg

Iwoman.bg

Още от Красота


Реклама
Реклама

Жената има само една възможност да бъде красива, но за да бъде привлекателна има сто хиляди възможности.

Монтескьо

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама