Хейли Бийбър продава марката си за гримове и грижа за кожата Rhode на e.l.f. Beauty за 1 милиард долара, като сделката се очаква да приключи по-късно тази година. 28-годишната красавица, която е омъжена за певеца Джъстин Бийбър, е съосновател на бранда, създаден през 2022 г. и кръстен на второто ѝ име. Той се разрасна бързо отчасти заради онлайн популярността ѝ, отчитайки нетни продажби от над 200 милиона долара за последните 12 месеца до март 2025, с планове да започне да се предлага в магазините на Sephora в САЩ и Великобритания тази година. Купувачът e.l.f. Beauty нарече Rhode "красива марка, която вярваме, че е готова за ракетен растеж".
Повече за голямата сделка
e.l.f плаща 800 милиона долара в брой и акции за компанията, с възможност за допълнително изплащане на 200 милиона долара в зависимост от бъдещия ръст на продажбите. Очаква се сделката да бъде финализирана през юни или септември.
Още: Как да направите грим "без грим" като професионалист това лято (ВИДЕО)
Г-жа Бийбър, която ще остане в компанията като главен креативен директор, написа в социалните мрежи, че сделката бележи "следващата глава" за марката. Други съоснователи и настоящи ръководители ще продължат да управляват бизнеса след продажбата.
"Партньорството ни с e.l.f. Beauty бележи невероятна възможност да повишим и ускорим способността си да достигнем до по-голяма част от нашата общност с още по-иновативни продукти и да разширим дистрибуцията си в световен мащаб", каза тя в съобщението.
Повече за Rhode
Хейли Бийбър стартира Rhode през лятото на 2022 г. от разочарование от огромния брой продукти за грижа за кожата на пазара. Тя е съосновател на Rhode заедно с режисьора и предприемача Майкъл Д. Ратнър и съпругата му Лорън.
Още: Хейли Бийбър разкри какво я спасява от стреса (ВИДЕО)
"Моето пътуване към по-здрава кожа ме вдъхнови да разработя продукти, които наистина работят по начин, достъпен за всички. Rhode е посветена на създаването на продукти, базирани на науката и отлични формули, опростявайки много от мистериите и сложните истории зад ефикасната грижа за кожата. Надявам се, че те ще се превърнат във вашите основни продукти, които могат да живеят в банята ви, да бъдат ваш любим спътник при пътуване, да подобряват кожата ви с течение на времето и да я поддържат щастлива и хидратирана", пише Хейли в официалния сайт на марката.