Kiehl’s с нова сантиментална кампания, почитаща всички експерти и служители


Kiehl’s с нова сантиментална кампания, почитаща всички експерти и служители
Снимка: Kiehl’s

Винаги сме обичали, когато красотата се пречупва през призмата на историята и изкуството, за да създаде съвременни симбиози, носещи духа на традициите, но и нещо ново и непознато. Звучи вълнуващо, нали? Точно такава вдъхновяваща творческа кампания са подготвили от Kiehl’s – бранд, който повече от 170 години остава фокусиран върху комбинацията от експертни познания в областта на фармацията, билковите медицински изделия и медицината.

Съвсем скоро нюйоркската марка за натурална козметика ще представи новия имидж на марката, придружен от творческа кампания, озаглавена „We Skincare About You Since 1851“. Тази инициатива е своеобразен начин да се почетат уменията и отличителния индивидуален подход на над 4700 професионалисти по грижа за кожата на бранда на глобално ниво.

Като част от кампанията застават много популярни и талантливи имена - известният и награждаван фотограф Деймън Бейкър, който живописно представя различни експерти по грижа за кожата и ефективни продукти на марката Kiehl’s, използвайки съвременни визуални изображения и техники. Художникът Тирса пък е автор на слогана „We Skincare About You“. Режисьорът Рики Саиз, който прави филм за марката, пък е успял да улови независимия, свободен, нюйоркски дух на марката. Стартирането на новата кампания в световен мащаб се очаква през септември, а ето какво ни разказа самият президент на Kiehl's, Леонардо Чавес.

Какво е значението на тази нова кампания за Kiehl’s като бранд?

От самото начало, когато Kiehl's е просто стара аптека в Ню Йорк, ние сме ангажирани с уникална бизнес философия, която се фокусира върху даване на възможности и образоване на нашите общности по целия свят. Независимо от това как постигаме тази цел, независимо дали чрез нашите ефективни продукти, по-добри нива на обслужване в нашите пунктове за продажба, дългосрочния ни ангажимент да се отплащаме на клиентите и общността или постоянните ни инвестиции в устойчивост, общностите на Kiehl's винаги са били и винаги ще бъдат това, което ни движи и ни дава най-голяма мотивация. С новата си рекламна кампания отбелязваме именно тези ценности; изтъкваме нашата традиция за експертиза и умения в грижата за кожата, като представяме тези, които всъщност са истинското лице на нашата марка — нашите експерти в грижата за кожата, които представляват Kiehl's. Кампанията също така представя новия имидж на бранда Kiehl’s със съвременни визуални представяния и техники, които подчертават нашите ефективни продукти и известната ни персонализирана услуга. Тази кампания е посветена на наследството на марката, настоящата ни позиция и посоката, в която вървим.

Как обяснявате важността на решението да поставите експертите по грижа за кожата на Kiehl’s начело на новата кампания?

Kiehl's е преди всичко търговска марка, която винаги поставя връзката ни с клиентите и ангажимента към техните нужди на първо място. Всеки наш ход, когато става въпрос за правене на бизнес, има връзка с нашите клиенти – вниманието ни е насочено към това, което те ни казват, и най-важното – това, което научаваме от тях всеки ден. В челните редици на тази кампания решихме да поставим нашите различни професионалисти по грижа за кожата, 4700 от които представят бранда по целия свят, благодарение на техния ангажимент да изградят отношения на доверие с клиентите, да се вслушват в техните нужди и да им помагат да решават предизвикателствата на грижата за кожата. В тази нова кампания искахме да изразим нашата благодарност към тях, към техните умения и техния личен, човешки подход.

Как решихте да реализирате кампанията на бранда Kiehl’s с известния фотограф Деймън Бейкър?

В желанието си да покаже разнообразието и страстта на нашите професионалисти за грижа за кожата, Деймън се наложи като естествен избор. Неговият отличителен портретен стил и уникален талант ни помогнаха да вдъхнем живот на статичните снимки, като им придадохме характер, дълбочина и топлина на експертите по грижа за кожата на Kiehl’s, подчертавайки тяхната изключителна експертиза и ангажираност с марката.

Каква е тайната на лоялността на клиентите към Kiehl’s?

Ние отдаваме нашия успех на иновативни и ефективни продукти, прозрачна комуникация и най-добрия потребителски опит, което прави грижата за кожата достъпна за всички.

Като марка, която съществува повече от 170 години, нашето наследство и стремежът да не забравяме нашето начало са в основата на изграждането на доверие, лоялността на клиентите и ценностите, които марката отстоява. Нашият ангажимент Kiehl’s да остане автентичен, като напредваме чрез научни открития и отговаряме на нуждите на нашите клиенти, е трамплин към естественото развитие и растеж. Когато разработваме нови продукти или обмисляме партньорство за Kiehl's, винаги разглеждаме възможността през призмата на марката Kiehl’s. А това означава да се запитаме дали е в съответствие с нашите принципи и ценности, наука, образование, отдаденост, обслужване, уважение и качество. По този начин ние пазим нашата автентичност и поддържаме нашите ръководни принципи, като същевременно продължаваме да се развиваме заедно с нашите клиенти и за нашите клиенти.

Какви са целите и вижданията Ви за бъдещето на марката?

Непоколебимият фокус върху разработването на ефективни продукти, опазването на околната среда и намаляването на отпадъците са в основата на стратегията на марката Kiehl’s. Ние сме неотклонни в ангажимента си за устойчивост – от отговорните формули, екологичните опаковки и производствените процеси до подкрепата за местните общности. Изправени пред бъдещето, ние вярваме, че нашите клиенти и планетата заслужават най-добра грижа, проактивност и ангажираност, за да бъдем по-добри заедно.

 

Научете повече за козметичните продукти, които предлага Kiehl’s на българския пазар ТУК.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Красота


Реклама

Ако никога не сте плакали, очите ви не могат да са красиви.

София Лорен

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама