Хайди Клум представя колекцията си с Lidl


Хайди Клум представя колекцията си с Lidl

Хайди Клум и Lidl обединяват усилията си в първа съвместна колекция под мотото "Heidi & The City". Световната премиера на колекцията ще бъде на 7 септември 2017 г. в рамките на Седмицата на модата в Ню Йорк.

За Lidl представянето на линията ще бъде дебют на модно събитие от този ранг. От 18 септември колекцията ще може да се намери в цялата търговска мрежа на Lidl в 85-те магазина в страната. Освен облекло тя обхваща аксесоари и обувки. В световен план линията ще се предлага във всички 28 страни в общо над 10 000 филиала на Lidl.

В Ню Йорк Хайди Клум и Lidl ще разкрият тайната на стартиралата в началото на август в 28 държави кампания под името #LETSWOW и ще покажат своята първа съвместна колекция. Точно със старта на Седмицата на модата в Ню Йорк за първи път ще бъдат показани облеклата и аксесоарите от модната линия.

"Партньорството ни с успешен дизайнер като Хайди Клум е важна крачка в развитието и надграждането на текстилния ни асортимент, изцяло в унисон с модните тенденции. Вярваме, че колекцията и самата Хайди Клум ще бъдат вдъхновение за много дами", коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Ню Йорк е градът, който буквално налага модните тенденции. Ето защо не случайно той е избран за световната премиера на линията "Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City". Модната икона Хайди Клум черпи вдъхновение именно от любимия си град.

Резултатът е налице. Изпълнена с енергия като Ню Йорк и многолика като самата Хайди Клум, колекцията включва облекла, подходящи за ежедневието в градска среда, при които ефектът на изненада е гарантиран: нежни блузи, ефектни якета, тесни джинси, елегантни гащеризони, синьо, сребристо, бежово, кафяво и леопардови принтове. Всеки елемент от колекцията се отличава с характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена.

"Целта ми бе да създам модна колекция с облекла, които могат лесно да се комбинират, модна линия, която кара всяка жена да изглежда чудесно и да впечатлява – и всичко това на достъпни цени", споделя Хайди Клум.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Мода


Реклама

Много хора се страхуват да кажат какво искат. Ето защо те не получават това, което искат.

Мадона

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама