София Ринг Мол раздаде над 100 награди с кампанията "Изкушения“


София Ринг Мол раздаде над 100 награди с кампанията "Изкушения“

София Ринг Мол отново зарадва своите посетители. В рамките на януарската си кампания "Изкушения“ (Temptations) най-новият търговски и развлекателен център в столицата раздаде над 100 награди.

Посетителите бяха предизвикани да се възползват от големите намаления до 70% в София Ринг Мол.

Атрактивни изкусителки, преоблечени като ангели и дяволи, раздаваха карти за участие в кампанията до дърветата на изкушенията в мола. Над 100 души получиха една от седмичните награди в играта – ваучери за пазаруване от No+Vello, Grand Optics, автомивка Margel, Sofia Кarting Ring, Fiorina, Oxford Company, Milavitsa, Upper FUNtasy, FUNtasy Ring Park, Burgering House, ZBS, Victoria, @home, IKEA и notosgalleries.

На 31 януари, по време на концерт на X Factor в София Ринг Мол, четиримата финалисти в шоуто изтеглиха имената на двамата най-големи късметлии сред всички "изкушени“. Цветелина Георгиева е щастливката, която спечели уикенд за двама в четиризвезден хотел в Барселона с включени самолетни билети, а Йорданка Кръстева се сдоби с чисто нов iPad Air.


С много нови изненади и забавления ще зарадва посетителите си София Ринг Мол и през февруари. В месеца на любовта и виното всички гости, пазарували в търговския център, независимо на каква стойност, отново ще имат възможност да пробват късмета си и да спечелят романтични награди. Томболата ще започне на 5-и и ще продължи до 14-и февруари.

С още много изненади и подаръци, както за влюбените, така и за любителите на виното ще посрещне посетителите си София Ринг Мол в дните около Свети Валентин. Интересни събития ще очакват и най-малките гости – куклен театър, танци, рисунки върху лица, работилници за изработване на картички, валентинки и венециански маски са само малка част от изненадите за децата през февруари.

За да създаде една наистина специална атмосфера и за по-големите си посетители, София Ринг Мол подготвя представления на световноизвестни мюзикъли на голяма сцена в самия търговски център. Програмата на събитията през февруари може да бъде проследена на Facebook страницата на мола или на сайта sofiaring.bg.

София Ринг Мол, който отвори врати на 6 ноември 2014 г., вече се утвърждава като една от предпочитаните шопинг дестинации в столицата. Той разполага с двеста магазина, над 400 марки, от които 100 напълно нови за българския пазар, кино с 10 зали с VIP салони, най-големия увеселителен център на закрито, най-голямата закрита картинг писта в страната с площ 7 500 кв.м., най-големия универсален магазин, простиращ се на 6 500 кв.м., безплатен паркинг с общо 3500 места, ВИП паркинг със 100 места, безплатен автобус до мола и безплатен wi-fi. Това са само част от нещата, които го правят представител на моловете от ново поколение.

София Ринг Мол поставя акцент не само върху шопинга, но и върху местата за забавление и за прекарване на свободното време. За разлика от всички останали търговски центрове в страната, той предлага на посетителите големи отворени пространства и зелени площи, широки тераси с изглед към планината и много естествена светлина във вътрешността.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Мода


Реклама

Когато ти се даде възможност да бъдеш прав или добър, избери да бъдеш добър.

"Чудо"

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама