5 храни, които трябва да ядете след 50 години за повече енергия


5 храни, които трябва да ядете след 50 години за повече енергия
Снимка: iStock

Ако сте над 50 години и усещате, че енергията ви намалява, обърнете внимание на определени.

1. Пълнозърнести храни

Според портала InoSMI, диетолозите препоръчват добавянето на зърнени храни към диетата, но не в рафинираната им форма - например пълнозърнести крекери. Те могат да се използват като лека закуска или да се добавят към супи, да се ядат със сирене, хумус и билки.

2. Ядки 

Освен това се препоръчва консумацията на ядки в зряла възраст - фъстъци, бадеми, кашу, орехи и лешници, шамфъстък. Те са богати на протеини и здравословни мазнини.

3. Горски плодове

Също така не пренебрегвайте горските плодове (ягоди, малини, боровинки). Могат да се добавят към кисело мляко или смути.

4. Бял боб 

Белият боб може да се консумира като гарнитура или салата.

5. Зеленчуци, богати на нишесте 

Зеленчуците, богати на нишесте - картофи, царевица, грах, също не трябва да се пренебрегват. Сладките картофи са с високо съдържание на въглехидрати и витамин А.

Важно: Статията е единствено с информативна цел и не замества консултацията със специалист!

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Здраве


Реклама
Реклама

"Не мога" не е решение.

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама