A1 удвои сумата, дарена от служителите по ведомост през 2020


A1 удвои сумата, дарена от служителите по ведомост през 2020
Снимка: А1

Средствата, дарени от служители на А1 и от самата компания през изминалата година, достигнаха 80 000 лева и подкрепиха 9 различни каузи в полза на деца, хора в неравностойно положение и животни в беда. В началото на 2020-а А1 обеща да удвои дарената от служителите сума през годината. В резултат към събраната в програмата сума от 40 000 лева, компанията прибави своя дял от още 40 000 лева.

Дарителството по ведомост е възможност за служителите да даряват ежемесечно и без усилия сума по избор за различни каузи, като за целта подписват еднократно договор за дарение. Той се сключва с фондация BCause, която организира програмата и е партньор на А1 в инициативата. Всеки месец посочените суми се превеждат към фондацията, а екипът на BCause разпределя даренията към избраните каузи. Служителите могат да избират от 9 различни каузи, а сумата, с която да ги подкрепят, зависи изцяло от волята за благотворителност на всеки служител и може да бъде променяна по негово усмотрение.

 

През изминалата година освен дарените лични средства чрез дарителство по ведомост, служителите се включиха в различни доброволчески акции.

През февруари беше организирана "Вечер с кауза: настолни игри в офиса" в подкрепа на фондация "Заедно в час". Чрез инициативата компанията дари средства за обучението на трима учители в страната, които подкрепят стотици деца в тяхното личностно израстване и образование.

През есента служители на компанията помогнаха за почистването на два центъра за деца и младежи с увреждания - терапевтичен център "Малала" в кв. Гео Милев и дневен център "Св. Врач" в ж.к. Сердика. А в края на октомври екипи на А1 и техните семейства се включиха в засаждането на дръвчета върху бившето сметище в Суходол, част от инициативата на Столична община „Новата гора на София", с което допринесоха за бъдеще с по-чист въздух в големия град.

През ноември служители на А1 участваха и в традиционната инициатива за кръводаряване, част от кампанията на Националния център по трансфузионна хематология.

 

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Любопитно


Реклама

Облечени от глава до пети в любов. И това е единствената марка, която никога не излиза от мода.

"Сексът и градът"

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама