7 начина да си помогнем при подуване на стомаха

  • 7 начина да си помогнем при подуване на стомаха
    Дата: Снимки: iStock/Guliver
Дата: 09.02.2017 Снимки: iStock/Guliver
Iwoman.bg

Има дни, в които просто се чувстваме подути и некомфортно. Да, наистина е много неприятно, но се случва на всеки. Важно е да намерите начин как да се справите с проблема, за да не се задълбочи. Ето няколко начина как да го сторите.

Започнете деня правилно

С чаша топла вода с парче лимон, разбира се. Преди да отпиете първата си чаша кафе, пийте вода с лимон, тъй като тя стимулира вашия стомашно-чревен тракт, правейки тялото ви възможно по-добре да абсорбира хранителните вещества и да преминава храната с лекота.

Бъдете хидратирани

Сигурно вече знаете, че е важно да пиете достатъчно количество вода, за да бъдете здрави и да имате добро храносмилане. Но трябва да го правите по правилния начин. Вместо да изпивате големи количества вода наведнъж (което може да шокира тялото ви и да доведе до повече подуване), пийте стабилно количество вода през целия ден.

Яжте храни, богати на вода

Както вече казахме, хидратацията е ключът към правилното храносмилане, но пиенето на вода през деня не е единственият начин. Консумирайте храни като краставици, диня и ананас - всичко, които имат високо съдържание на вода.

Консумирайте и банани

Те са богати на витамин В6, магнезий и калий, които могат да намалят задържането на вода и подуването на корема.

Яжте осъзнато

Когато изядете храната си в рамките на 3 минути, вие поглъщате много въздух, което може да причини подуване. Дъвчете бавно, по-осъзнато, поставяйки вилицата си на масата между всяка хапка. И пропуснете дъвката след ядене, която има същия ефект.

Правете йога

Няколко йога пози могат да подобрят кръвообръщението към хранителния ви тракт и да ви отърват от запек.

Направете си масаж на стомаха

Изследване, направено в Umea University в Швеция е открило, че коремният масаж увеличава притока на кръв, успокоява мускулите, намалява подуването на корема и прави чудеса при менструални спазми.

Легнете по гръб, поставете едната си ръка върху другата и движете ръцете си по часовниковата стрелка около корема си. Започнете от дясното си бедро, след това по ребрата, а след това по лявото бедро. Правете го бавно и нежно. Повторете 10 пъти.

 

 

 

 

Instagram

Етикети:

Общо коментари | 0  Напиши коментар
Твоят коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
Всички полета са задължителни.
Коментарите подлежат на коментар.