3 грешки, които не допускат добре организираните хора


3 грешки, които не допускат добре организираните хора
Снимка: iStock/Guliver

Добрата организираност е ключов фактор за успех в кариерата. За да я постигнете обаче, трябва да се отървете от навици, които внасят хаос в живота ви, пише Inc.com. Ето три от тях.

Организираните хора...

1. ... не отлагат.

Отлагането води единствено до високи нива на стрес и пълна дезорганизация. Колкото по-дълго чакате, за да направите нещо, толкова по-трудна става неговата реализация(плюс високата вероятност, че ще се справите по-зле със задачата, заради повишеното напрежение и времевите ограничения).

Когато не отлагаме и завършваме работата си навреме, избягваме постоянното чувство, че нещо ни виси на главата. Научете се сами да си поставяте срокове, дори за най-малките задачи, и ще откриете колко освобождаващо може да бъде чувството, когато се справяте с нещо в рамките на точно определено време

2. ... не са перфекционисти.

Организирани хора оставят у другите впечатлението, че са перфекционисти, но това не може да бъде по-далеч от истината. Тази илюзия се дължи на факта, че те винаги имат достатъчно време и място, за да направят най-важните неща по перфектния начин.

Ако мислите, че трябва да бъдете перфектен във всичко, което правите, резултатите ви винаги ще бъдат половинчати и незадоволителни. Опитайте се да дават най-доброто то себе си за това, което намирате за най-важно и бъдете доволен с "достатъчно добро“ за всичко останало.

3. ...не поемат твърде много задачи наведнъж.

Едно от най-големите предимства на организираността е свободата от претоварване и затрупване със задачи. Организираните хора знаят как да делегират. Те избягват мултитаскинга и фокусират вниманието си върху една задача във всеки определен момент.

 

Четете още интересни новини в бизнес сайта ни Expert.bg.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Кариера


Реклама

Когато целият свят мълчи, дори един глас става могъщ.

Малала Юсуфзай

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама