Лана Дел Рей разкрива личния си свят в новия си албум


Лана Дел Рей разкрива личния си свят в новия си албум
Снимка: Getty Images

Лана Дел Рей представи деветия си студиен албум "Did you know that there's a tunnel under Ocean Blvd". С този проект от 16 песни певицата се стреми да разкаже за сърцевината на живота си: семейството, любовта, изкуството и мъдростта.

"Ocean Blvd" има впечатляващи колаборации. Дел Рей се събира отново с бившия си дуетен партньор отец Джон Мисти, с Bleachers, известен още като дългогодишния ѝ продуцент, Джак Антоноф, и единствения по рода си музикант Джон Батист, който взима участие във фокус трака "Candy Necklace".

Една от основните теми в "Ocean Blvd" е приемането на несъвършенствата на нейния личен свят. Чрез семейната си история, провалените връзки и противоречивото си желание да бъде едновременно забелязана и потайна, изпълнителката се вглежда по-отблизо в себе си и същността си. Колекцията започва с вече издадената песен "The Grants" - размишление за загубата и скръбта. Песните "A&W" (обявена за "Най-доброто ново парче" от Pitchfork) и "Fingertips" описват двете страни на живота на изпълнителката. В "A&W" тя пише от гледната точка на другата жена, позната фигура в нейната дискография - понякога олицетворение на самотата, а тук - символ на гнева. С "Fingertips" Лана навлиза в темата за майчинството и търси опора от семейството си - любимият ѝ баща, брат ѝ Чарли и сестра ѝ Каролин. Под повърхността на парчето се усеща разбитото сърце на певицата, което се възстановява в заглавието "Sweet".

Дел Рей също поглежда и към музикалното си минало. В песни като "Candy Necklace" се долавя стила и усещането на дебюта ѝ "Born to Die" от 2012 г. и "Ultraviolence", които ясно показаха, че нейният музикален път е различен от всички останали.

В звуково отношение "Ocean Blvd" е поп от 70-те години и по-съвременна продукция на рап и денс музика. Албумът е с по-семпло звучене в сравнение с голяма част от творчеството ѝ като в повечето песни се разчита предимно на пианото.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Шоу


Реклама

Облечени от глава до пети в любов. И това е единствената марка, която никога не излиза от мода.

"Сексът и градът"

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама