Стилът няма размер - нов боди позитив сайт


Стилът няма размер - нов боди позитив сайт
Снимка: FitInch

"Стилът няма размер". Това гласи новата кампания на платформата FitInch, където всяка жена може лесно и бързо да намери дрехите, в които изглежда и се чувства добре. В основата на фотосесията стоят идеите на боди позитив движението, а за снимките са поканени клиентки на платформата с различна структура на тялото, излъчващи увереност и чувственост.

Дизайнерката и основател на платформата FitInch и модната къща Attitude 157 Веселена Марчева превръща най-новата си колекция в повод да покаже, че не е нужно жените да се нагаждат към дрехите - процесът би трябвало да тече в обратната посока и дрехите да пасват на различните тела.

"Много дами се чувстват неуверени в кожата си, само защото обществото и модната индустрия ги принуждават да се впишат в нереалистични стандарти - казва Веселена. – Смятам, че посланията на боди позитив движението трябва да получат повече гласност в България. Точно затова и се решихме на кампанията Style has no size." Тя включва фотосесия и видеоклип с три модела, представящи ежедневно, спортно и елегантно облекло в три различни популярни размера – S, L и XXL.

Веселена споделя, че през годините от създаването на Attitude 157 е разговаряла с много свои клиентки, които трудно намират подходящи дрехи за себе си заради различни особености на фигурата си. След много размишления и консултации със специалисти, Веселена дава старт на едно много трудно начинание – платформата FitInch.

"В нея всеки може лесно да намери перфектната дреха за себе си в точния размер", споделя Веселена. Формата в сайта изисква единствено правилно снети обмерни данни на клиента, за да може сложният му алгоритъм да предложи точната дреха в правилния размер – без значение дали дамата е по-висока, по-ниска, по-фина, по-пищна, с по-големи гърди или с по-изразено дупе. "Освен удовлетвореността на клиента, за нас е важно и намаляването на връщането на поръчани стоки до минимум. И с много труд успяхме да го постигнем – сега имаме по максимум две върнати дрехи на 150 поръчки", казва дизайнерката.

Засега в сайта на платформата - fitinch.me – могат да бъдат намерени няколко български бранда, сред които Attitude 157, EUGfashion, Prototype 23, Vintage Summer и др. Целта на FitInch обаче е да се разрастне на глобално ниво и да се превърне в най-добрия консултант за всяка жена.

 

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Мода


Реклама

Понякога умът има нужда от време, за да приеме онова, което сърцето вече знае.

М.Анджело

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама