10-минутна тренировка за плосък корем


10-минутна тренировка за плосък корем
Снимка: iStock/Guliver

Плоско коремче, здравей! Искате да свалите натрупаните мазнинки и да го стегнете? Ние ще ви покажем днес една страхотна 10-минутна тренировка, която може да правите всяка сутрин. Тя се състои от 7 упражнения, които натоварват коремните мускули.

Правете я всяка сутрин, а също така избягвайте сладко, тестено и газирано, за да има видим резултат.

Вместо това наблегнете на следните 5 храни, които помагат да имаме плоско коремче - кисело мляко, пълнозърнести храни, кръстоцветни зеленчуци, мононенаситени мазнини и оцет. Научете ТУК защо да ги включите в менюто си.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Спорт


Реклама
Реклама

Преминала съм през всичко разновидности на ада. Но никога не позволих това да ме сломи. Никога!

Тина Търнър

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама