3 супер храни, които да включите в менюто си


3 супер храни, които да включите в менюто си
Снимка: iStock/Guliver

От годжи бери до авокадо, има цял списък с популярни супер храни, които често включваме в менюто си. Има също така и някои, за които може би не сте чували.

Думата супер храна може да означава различни неща за всеки, но основно това са източници богати на хранителни вещества, които съдържат големи дози антиоксиданти, витамини и минерали.

Те също така обещават да ви помогнат да се справите с някои болести, да се почувствате по-енергични и дори да отслабнете.

Мака

Мака е растение, което расте в Перу и помага да се балансира, възстанови и защити тялото. Сред ползите от това растение са балансиране на хормоните, увеличаване на енергията, подобряване на паметта, издръжливост и фокус.

Рейши

Билка, която има чудодейни ползи за здравето. Най-често се консумира като чай или на прах. Смята се, че засилва имунната система на организма, помага при тревожност, високо кръвно налягане, безсъние и астма.

Черница

Този плод е добре познат за борба с умората благодарение на високото ниво на желязо. витамин C, фибри и калции. Те също така са прекрасни антиоксиданти с най-високите нива от всички горски плодове, което ги прави много подходящи срещу инфекции. Могат да се ядат сурови или изсушени.

 

 

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Здраве


Реклама

Не можеш да имаш всичко. Къде ще го сложиш?

Ан Ландърс

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама