Седмица на модата в Милано: Най-доброто, което видяхме


Седмица на модата в Милано: Най-доброто, което видяхме
Снимка: Getty Images

Всеки знае, че италианците разбират от мода и я правят по-добре, по-смело, дори по-ярко. Когато става въпрос за Седмицата на модата, този факт остава непроменен. От луксозни фаворити като Fendi, Prada, Giorgio Armani и Bottega Veneta до симпатичните ни Blumarine, Diesel, Jil Sander и Maison Margiela - това са шоута, които създават тенденции. Ето най-доброто, което видяхме от марките.

Diesel

Глен Мартенс е натоварен със задачата да демократизира Diesel и ако хвърлите поглед към ревюто за SS23, където само пистата постави световен рекорд за Гинес, ще се съгласите, че това е добре свършена работа. Почти 5000 души присъстваха на шоуто - 1600 от които бяха студенти, 200 места, запазени за хора от индустрията, а останалите бяха обикновени граждани. Самата колекция изглеждаше свежа и секси и нито едно парче деним не остана невредимо. Глен Мартенс определено намери своята публика, която е на и под 25 години.

Fendi

Някои дрехи са по-удобни за носене от други, а за SS23 Ким Джоунс представи колекция, за която сякаш сме мечтали вечно. Модели като София Щайнбърг, Нора Атал и Джулия Нобис излязоха в палитра от цветове на сорбе от диня, шам фъстък и бадем.

Prada

Дрехи, които въплъщават тишината - така бихме описали шоуто на Prada SS23. На пръв поглед бихте си помислили, че колекцията е доста обикновена, но когато са замесени Миуча Прада и Раф Симонс, нещата не винаги са такива, каквито изглеждат. По един много деликатен начин колекцията сочи към живота - рокли, които се веят и прокъсват по подгъвите, асоциират към късането на хартия, а черните вечерни рокли говорят за душевността на жените, които са сами вкъщи нощем.

Bottega Veneta

Една от най-очакваните колекции на Седмицата на модата в Милано, Bottega Veneta на Матю Блейзи, беше динамична, обхващаща всички поводи, всички стилови предпочитания. Началните визии бяха изпълнени с деним и макар да изглеждат прости за окото, това е демонстрация на техническата изработка. Например, фланелката на Кейт Мос е изисквала 12 слоя печат, за да постигне желания цвят. Празник на простотата и артистичността.

Giorgio Armani

Изобилие от блясък и типичният чар на Армани съпроводиха шоуто, наречено „Fil d’Or“ (Златна нишка). Моделите носеха дълги палта и широки панталони, заедно със златни чанти и обувки. Самият Армани каза, че колекцията е вдъхновена от „други светове“, дори и да изглежда „много Армани“.

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Мода


Реклама

Не приемайте себе си твърде сериозно. Знайте кога да се присмеете на себе си.

Холи Бери

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама