Тези марки доказаха, че всеки може да бъде модел


Тези марки доказаха, че всеки може да бъде модел

Светът е пълен със стереотипи. Виждаме красиви жени и мъже на кориците на всяко модно списание. Въпреки това, истинският живот е далеч от перфектен и маркетингови проучвания са открили, че естествената красота предизвиква много повече емоции, отколкото лъскавите идеали.

Предлагаме ви да видите тези нови модни реклами на бельо, където обикновени жени са в светлините на прожекторите. Те може да не са перфектни, но са прекрасни.

ModCloth

Тази компания е решила да покани своите служители да участват във фототесия, рекламираща новата им линия бански костюми.

Междудругото, Сюзън Грег Когър, съосновател на ModCloth, също е участвала в необикновения проект. Снимките изглеждат сякаш са заснети по време на обикновена ваканция. Жените, които участват във фотосесията, са знаели, че техните снимки няма да бъдат обработвани. Те са искали да покажат на хората, че да бъдеш това, което си и да обичаш тялото си е най-важно.

 

Lonely

Интересен проект на марката за бельо Lonely, Нова Зеландия, получи много положителни реакции. Първоначално рекламите включвали популярни актриси от сериaла "Some Girls", но сега сайтът на компанията е пълен с жени от различни краища на света - те са слаби, закръглени, с татуировки, със стрии, позират вкъщи или на открито. Единствената цел на проекта е проста - нека всеки да вярва, че това бельо отива на всяка жена.

 

Naja

Каталина Джиралд и Джина Родригес, основателките на бранда, измислили следната идея: Жени с различен цвят на кожата да са героините във фото проекта "Nude for All". Обикновени жени с разнообразни нюанси на кожата и размери участват в запомнящата се кампания. Освен това марката често поства снимки на своите клиентки на сайта си.

 

American Apparel

Тази компания в момента има проблеми, но маркетинговата им кампания от 2014 наистина беше запомняща се. 62-годишната Джаки О'Шонъси стана лице на бранда по това време, след като агентът на фирмата я забелязал в кафе. Слоганът на кампанията беше "Сексапилът няма срок на годност."

 

Curvy Kate

Британската фирма за плюс сайз бельо пусна проект, озаглавен "TheNewSexy", включващ много различни жени. Между моделите бяха Джема Фланаган в инвалиден стол, Карла Атертън, която е претърпяла превантивна мастектомия, а също така 65-годишната Джанет Рук. "Сигурни сме, че всички жени са божествени. Бельото Curvy Kate е създадено за клиенти с различни форми, възгледи, години и способности, затова и нашите модели са такива."

 

Aerie

Американският бранд за бельо Aerie е един от първите, който използва необработени рекламни снимки. Акцентът върху натуралната красота ги направи силен съперник дори за гиганти като Victoria’s Secret. Дженифър Фойл, CEO на компанията, казва, че няма нужда да обработваш нещо, което е красиво. "Нека жени с различни форми сами да решават кое е добро за тях."

 

 

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Мода


Реклама
Реклама

Много хора се страхуват да кажат какво искат. Ето защо те не получават това, което искат.

Мадона

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама