Quantcast
назад
напред

Здраве

3 малки промени, за да имате плоско коремче

  • 3 малки промени, за да имате плоско коремче
    Снимки: iStock/Guliver
    Дата:
Снимки: iStock/Guliver
Дата: 16.02.2017
Iwoman.bg
Голяма част от жените не харесват своите кореми и си мечтаят да се отърват от ненужните мазнини в тази област. Понякога, за да постигнем това, трябва да направим само няколко малки промени. Ето 3 неща, с които да започнете.

1. Не трябва да се отказвате от въглехидратите

Но трябва да добавите фибри. Те ви поддържат сити, но също така осигуряват добри бактерии, които са свързани със здравословното тегло.

2. Яжте бадеми

Бадемите са засищащи, богати на фибри и скорошно проучване показа, че хората, които ядат тези ядки ежедневно губят повече мазнини в областта на корема, отколкото тези, които не го правят.

Вдигайте тежести поне 3 пъти седмично

Тренирането на поне 3 пъти седмично може да ви помогне да горите повече мазнини, включително в корема ви, тъй като мускулите забързват вашия метаболизъм. Но не изключвайте умерените упражнения. Придържането към режим е важно, затова изберете нещо, което ви носи удоволствие - бягане, бързо ходене... и го превърнете в навик.

Ето и една 10-минутна тренировка за плоско коремче, която може да изпълнявате вкъщи. 

 

Общо коментари / 0 Напиши коментар
Твоят коментар
Всички полета са задължителни.
Коментарите подлежат на коментар.