20 неприятни навика в офиса


20 неприятни навика в офиса
Снимка: Thinkstock/Guliver

Многото хора в комбинация със стреса и контрастиращите характери могат да създадат много неловка работна среда. Сайтът Mashable е селектирал най-неприятните неща, които обикновено изнервят всички в офиса. А те са:

Да дъвчеш хрупкави храни на бюрото.

Никога да не приемаш помощ дори когато се нуждаеш от нея.

Да готвиш на риба в офисната кухня.

Прекъсването на разговори.

Да говориш постоянно.

Да говориш за много лични неща.

Неотговарянето на имейли.

Да си изкарваш стреса на другите.

Никога да не изключваш звука на телефона си.

Да не изхвърляш старта си храна, оставена в хладилника в продължение на месеци.

Да водиш разговори на висок глас с някой от другия край на стаята.

Да говориш непрестанно за половинката си.

Постоянните закъснения.

Да не пускаш водата в тоалетната.

Постоянно да висиш на главите на останалите и да ги гледаш какво правят.

Да водиш служебни разговори на високоговорител.

Да си пееш, тананикаш или свиркаш дори ако в офиса е пълна тишина.

Да се смееш твърде силно.

От слушалките ти да кънти музика така, че във всеки момент всички да знаят какво слушаш.

Да кликаш химикалката си.

 

Четете още интересни новини в бизнес сайта ни Expert.bg.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Кариера


Реклама

Жените са най-големият неизползван източник на таланти в света.

Хилари Клинтън

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама