Успели жени обсъждат стереотипите в бизнеса на Sее It Be It


Успели жени обсъждат стереотипите в бизнеса на Sее It Be It
Снимка: iStock/Guliver

За първи път най-големият и значим рекламен фестивал в света, Cannes Lions, стъпва в София. Поводът е специалното българско издание на програмата Sее It Be It, създадена през 2014 от самия фестивал в отговор на дисбаланса мъже-жени в рекламната индустрия.

Събитието ще се проведе на 2 декември в Théatro, ул."Върбица" 12, София.

Целта на Sее It Be It е да се даде видимост и признание на успехите на жените, както и да се насърчи тяхното професионално развитие.

Лекции, менторска програма и възможности за колаборация се комбинират в еднодневното българско издание на международната програма на Cannes Lions – Sее It Be It. Жени на водещи позиции в рекламната индустрия от Великобритания, Белгия, Пакистан, САЩ, България и Австралия ще говорят за силата на идеите, важността на различните гледни точки, новите женски лидерски стилове, развитието на рекламната индустрия и как личният живот и семейството влияят на кариерата на различните полове по различен начин.

Събитието на 2 декември е напълно безплатно, като се изисква единствено предварителна регистрация на сайта на програмата.

Десет души ще имат привилегията да участват в менторската програма на Sее It Be It България след предварително кандидатстване и прецизно отсяване от Cannes Lions. Избраните ще получат специален достъп и до събитието, както и лични срещи и разговори с доказани специалисти от сферата, които ще споделят своя опит и ще дадат насоки за развитието им.

Cannes Lions идва в България по покана на творческия директор на Noble Graphics - Мария Милушева. iWoman.bg е медиен партньор на събитието, защото вярваме, че жените не трябва да бъдем подценявани и слагани в рамки.

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Кариера


Реклама

Ако мъжете не трябва да бъдат агресивни, за да бъдат приети, тогава жените няма да се чувстват принудени да бъдат покорени.

Ема Уотсън

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички