Вълкът от Уолстрийт ни учи как да се държим на бизнес преговори


Вълкът от Уолстрийт ни учи как да се държим на бизнес преговори

"Виждате ли тези черни кутии? Наричат се „телефон“. Ще ви кажа една малка тайна за телефоните в офиса: те не набират клиента сами! Без продавача, това са просто едни пластмасови устройства. Те са като зареден пистолет, който чака обучения войник да дръпне спусъка… Вие, сте моите войници, които не приемат „не“ за отговор и няма да затворят телефона, докато клиентът им не купи или не умре."

Джордън Белфърт, Вълка от Уолстрийт

Какъв разговор да проведем с клиента, за да можем бързо и качествено да затворим сделката? Трябва ли да се усмихваме, когато говорим с потенциален клиент? Колко агресивни трябва да бъдем и дали да жестикулираме, по време на бизнес преговори? Истинския Вълк от Уолстрийт Джордън Белфърт ще обучи аудиторията си и по отношение на езика на тялото по време на обучението, което ще проведе в България идния вторник, 7 април 2015 г. в Sofia Event Center.

Програмата на целодневния трейнинг, която вече е достъпна на официалния интернет сайт на събитието, включва обучение в следните техники:

Подготовка и проучване.

Езикът на тялото по време на бизнес преговори.

Как клиентът да остане с нас „до живот“.

Начини на изразяване.

Как да проникнем във вътрешния свят на клиента.

За последните две години Джордън Белфърт е обучил стотици специалисти по маркетинг, продажби и човешки ресурси в Северна и Южна Америка, Европа и Азия. Присъстващите на трейнинга на 7 април 2015 г. ще бъдат сертифицирани за преминато обучение по системата измислена и внедрена от Белфърт „Пряка линия на убеждаване“ (Straight line Persuasion system).

 

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Кариера


Реклама
Реклама

По-скоро бих се доверил на женския инстинкт, отколкото на мъжкия разум.

Станли Болдуин

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама