Как биха изглеждали сексистките реклами при размяна на ролите


Как биха изглеждали сексистките реклами при размяна на ролите
Снимка: Facebook

През последните месеци усилено се говори за неравноправието между половете и то напълно основателно. Фотографът Ели Резкала е избрал един интересен начин да покаже сексизма от миналото, който за съжаление все още съществува и в днешното ни общество.

Проектът на ливанеца се казва "In A Parallel Universe" и в него той сменя ролите на жените и мъжете във винтидж реклами от средата на миналия век.

Както се вижда, образът на перфектната жена през 50-те е на примерна съпруга, която по цял ден шета, приготвя вкусни ястия на трудолюбивия си съпруг, грижи се за децата и всичко това с усмивка на лице.

Резкала показва какво ще се случи, ако се сменят ролите в семейството, разкривайки абсурдността на подобни стереотипи с доза хумор.

"На миналия Ден на благодарността дочух как чичовците ми си говорят как жените са по-добри в готвенето, в грижите за кухнята и изпълняването на техните "женски задължения". Макар че знам, че не всички мъже мислят като тях, бях изненадан да разбера, че някои все още го правят. Затова реших да създам тази визуална паралелна вселена, където ролите са разменени и мъже опитват от собствената си сексистка отрова", пише фотографът в сайта си.

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Силна


Реклама
Реклама

Вчера е история, утре е загадка, а днешния ден е дар. И всеки нов ден крие нов дар.

"Кунг фу Панда"

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама