Амина Муади: Румънката, която завладя модния свят


Амина Муади: Румънката, която завладя модния свят
Снимка: Getty Images

Няма начин да не сте виждали поне един чифт обувки на Амина Муади, разхождани гордо по червения килим. Само за 4 години тя се превърна във феномен и любимка на редица знаменитости. И така, коя е Амина, съвременната Пепеляшка със стъклени пантофки?

ЕВДОКИЯ ПЕТЕВА: ПЪРВИЯТ ИЗСЛЕДОВАТЕЛ НА БЪЛГАРСКАТА ШЕВИЦА

Амина Муади е известна дизайнерка на обувки, успешна бизнесдама, инфлуенсър, модел, креативен директор и предприемач от Румъния. Тя е родена на 2 юни 1987 г. в семейството на баща йорданец и майка румънка. Амина е добре позната в родната си страна (а и по целия свят) заради своя талант и супер успешна компания за обувки, наречена Amina Muaddi. 34-годишната талантлива дама вече е работила с Кендъл Дженър, Хейли Бийбър, Риана и много други звезди.

Амина може да се похвали с много награди както за таланта си, така и за бранда си. Днес нейната марка е една от най-популярните и желани с нетна стойност около 7 милиона долара.

В желанието си да следва легендарните стъпки на дизайнери като Маноло Бланик, Муади пътува до известния италиански район за производство на обувки, Ривиера дел Брента, за да научи занаята и е съосновател на първата си марка Oscar Tiye. След това се премества в Париж, където си сътрудничи с френския кутюрист Александър Вотие при пускането на неговата линия обувки. Именно тази смесица от традиционно обучение и досег до светския вкус полага най-важните основи, върху които Амина гради империята си.

Към днешна дата марката Amina Muaddi несъмнено е една от най-търсените на модния радар. Стартирал преди малко повече от 4 години, брандът бележи шеметен старт, тъй като моделът Тина Кунаки казва „Да“ на Венсан Касел, обута в обувки на добрата си приятелка Амина.

И днес Муади е благодарна, но внимателна. „Можем да имаме по-големи продажби, но мисля, че основното е да не се изкушаваме. Имаме късмет, защото всеки иска нашия продукт, но ние не искаме да го даваме на всички. Моят клиент трябва да чувства, че това, което притежава, е луксозно и уникално и не всеки може да го има." Добър пример за тази максима са стъклените ѝ обувки „Begum”, които бяха толкова успешни, че Амина нарочно ги премахва от есенната колекция.

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от В света на


Реклама

Най-красива е една жена, когато е изморена от смях!

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама