5 правила за организиране на детско парти за рожден ден


5 правила за организиране на детско парти за рожден ден
Снимка: iStock

След като децата ви пораснат достатъчно, за да съставят списък с гости и имат изисквания за протичането на празника, организирането на рожден ден става много по-сложно. Помните ли добрите стари времена, когато можехте да вземете торта и сангрия за възрастни и това да е цялото суетене?

В крайна сметка, всяка майка иска да организира наистина готино детско парти, но с разцъфтяването на близки приятелства, планирането на партито става по-нюансирано. И така, какво не трябва да забравяте, когато организирате парти, уважавайки желанията на детето, но и взимайки предвид семейния бюджет?

1. Не е нужно да каните целия клас

В един перфектен свят можете да организирате всяко парти на обществена детска площадка и да приключите. Но има най-различни причини, поради които това може да не е осъществимо – студен сезон, тематично парти, непознати хора и деца.

Размерът на класовете е огромен и много семейства не разполагат с гигантски всекидневни, където да могат да поберат тълпа. При размер на класа от 20+ деца е добре да редактирате списъка. Не е окей да има 20 деца в класа и да поканите 15 от тях. С други думи, включвате мнозинството, но оставяте само няколко извън списъка. Правилният подход тук би бил да поканите 4-5 деца от училище, няколко от класа по гимнастика, няколко семейни приятели и т.н., така че да има баланс. И каквото и да става, не раздавайте покани в училище, а изпратете имейл на родителите.

Вижте още: 4 неща, които никога да не споделяте за децата си в социалните медии

2. Бъдете откровени относно политиката за братя и сестри

В идеалния случай това се съобщава, когато изпратите поканата: или „братята и сестрите са добре дошли“, или „поради размера на пространството не можем да включим братя и сестри на това тържество. Благодаря за разбирането!" От друга страна, ако вашето дете е гост, никога не приемайте, че и другите ви деца са поканени. Освен ако не е ясно посочено, че братята и сестрите могат да дойдат, не ги водете, тъй като домакините често имат твърд ограничен брой или плащат място под наем на дете.

3. Винаги питайте за алергии и хранителни предпочитания

Закуски, пица, торта - това е рутината за рожден ден, която познаваме. Но родителите трябва да се погрижат да събират информация за алергии, защото последното нещо, което искате, е някое детенце да се чувства изоставено или, по-лошо, да получи алергична реакция.

4. Нямате нужда от „подаръци за гостите“

Това не е сватба, а детски рожден ден. Ако искате да раздавате торбички с лакомства, давайте! Но ако го усещате като още един разход и ангажимент, съвсем нормално е да ги пропуснете или да изберете дейност, която би довела до получаване на такъв подарък – арт клас, пинята или тематични тениски. Харесваме идеята за „кабина за снимки“ с моментен фотоапарат, така че всеки гост да може да се снима с рожденика.

Вижте още: Полезно за всеки родител: Как да възпитавате щастливо дете

5. Ако партито е БЕЗ родители, съберете нужните контакти

Докато децата ни растат, партитата се превръщат в норма и за родителите, които по традиция остават на купона. Въпреки това, трябва да посочите ясно в поканата дали ще има място, предвидено за родители. Ако не – важно е да поискате номера за контакт, както и да посочите ясно продължителността на партито, така че родителите да могат да планират деня си и да вземат децата си навреме.

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Семейство


Реклама

Най-красивият грим за една жена е страстта.

Ив Сен Лоран

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама