12 упражнения за стегнат корем, които можеш да правиш у дома


12 упражнения за стегнат корем, които можеш да правиш у дома
Снимка: iStock/Guliver

Всички си мечтаем да имаме стегнат и плосък корем, но рядко успяваме да постигнем целта си. Не всичко е въпрос на време, ами и желание, мотивация и повече разбиране за това кое действа добре на нашето тяло и кое не.

Да не говорим, че светът ни изкушава с най-различни вкусотии и ежедневно пред очите ни минават десетки реклами за вкусни, сладки десертчета. И все пак, ако сте решили твърдо, че започвате нов живот и искате по-добро тяло за него, предлагаме ви 12 перфектни упражнения за стягане на горната, долната и страничните части на корема.

Всяко едно от тези 12 упражнения се правят интензивно в продължение на 1 минута. След всяко се почива 1 минута и се продължава със следващото. Реално цялата тренировка трябва да ви отнеме 24 минути с почивките. Ако правите това по 4 пъти седмично - очакват ви завидни резултати.

Успех!

Етикети:

Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че сте с нас тук и сега!

Времената са трудни и ние имаме нужда от вашата помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за екипа на iWoman.bg. Благодарим ви!

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд ЕООД

IBAN: BG53UBBS80021021528420

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за iWoman.bg

Iwoman.bg

Още от Спорт


Реклама
Реклама

Стремете се не да бъдете успешни, а да бъдете ценни.

Алберт Айнщайн

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама