4 бързи упражнения, които ще преборят глада ви


4 бързи упражнения, които ще преборят глада ви
Снимка: iStock/Guliver

Един от най-големите проблеми на добрата тренировка (независимо дали във фитнеса, парка или у дома) е, че може да ви накара да се чувствате гладни. И ако имате склонността да преяждате, малко или много губите ефекта от тренировката. Добрата новина е, че има доста упражнения, които могат да ви помогнат да се преборите с глада, при това в рамките само на няколко минути.

1. Жабешко дишане

Смята се, че тази проста китайска гимнастика спомага за борбата с глада, дори и да не сте яли нищо цял ден. Ще имате нужда от опора - малка маса или стол. Наведете лактите си срещу избраната мебел или просто се облегнете на стената. Поемете дълбоко дъх и в същото време "глътнете" корема доколкото можете. Задръжте дъха си за 3-4 секунди. Издишайте и отпуснете коремните мускули. Повторете 10 пъти. Правенето на това упражнение преди хранене е особено полезно, защото създава илюзия за пълен стомах.

2. Люлееща се жаба

Ясно е, че според китайската гимнастика жабите са експерти, които държат апетита ви под контрол. Това е упражнение, което изисква да лежите по гръб. Повдигнете леко краката нагоре, като ги държите успоредни един на друг. Притиснете едната си ръка към гърдите, а другата към корема. Вдишайте дълбоко.

Вижте тази публикация в Instagram.

Day 2⃣ of the #Fit4YogaWheel ⭕! This challenge is focused on STRENGHT💪, and this week focus on the CORE! 👉🚶 The pose of the day is Legs and Arms Lifts, or #yogacrunches 🙏and the proposed workout 🏋 is: Lie faceup on the floor, press the yoga wheel between your feet 👣(or pilates ball or press foot to foot) and raise your legs until they're perpendicular to the floor. Raise at the same time the arms 🙋 and take, while bending your knees slightly, the yoga wheel🔵. Repeat now with the yoga wheel between your hands 👐. Take your time in every move here, the more slowly your moves are, the more harder is your core working. You can post a photo📷 or a video📽! 💕 Today, @ainania_ainania is showing a yoga wheel version and I am showing the option without wheel 😉 Follow us and our amazing sponsors @limitlesswheel, @shambhalabarcelona and @mymantraactive 🙏💚 Having special collaboration of guests @yogayely and @gizemozdem1 🔹🔹🔹 Día 2⃣ de #Fit4YogaWheel ⭕! Este reto se centra en la FUERZA💪, y esta semana en el CORE (abs)! 👉🚶 La pose del día es la elevación de brazos y piernas 🙏 y el ejercicio 🏋 propuesto: Túmbate boca arriba en el suelo, coge la rueda entre tus pies 👣(o pelota de pilates o pie contra pie) sube tus piernas rectas hasta estar perpendicular con el suelo. Al mismo tiempo, eleva los brazos 🙋 intercambia la rueda de pies a manos🔵. Repite el proceso con el aro entre las manos 👐. Tómate tu tiempo, cuánto más lento es el movimiento, más se trabaja! Puedes subir una foto 📷 o un video📽! 💕 Hoy, @ainania_ainania te enseña la versión con aro y @arigador sin él! Síguenos, y a nuestros geniales sponsors @limitlesswheel, @shambhalabarcelona y @mymantraactive 🙏💚 Tenemos especial colaboración de las bonitas @yogayely and @gizemosdem1 🔸🔸🔸 #yoga #challenge #igchallenge #yogachallenge #fitgirl #fitness #yogafam #fitfam #workout #train #trainhard #yogaeverywhere #yogaeverydamnday #onebreatheatatime #practicenotperfection #practicepracticepractice #yogacommunity

Публикация, споделена от ARI • GADOR • YOGA (@arigadoryoga) на

3. Лотус

Като продължение на гореспоменатите китайски упражнения има и такова, което може да ви помогне да контролирате дишането и мисленето си. Седнете със сгънати в коленете крака, подобно на венчелистчетата на лотосовото цвете, като държите гърба си изправен. Задръжте за 5 минути и просто се съсредоточете върху дишането си.

4. Куче, гледащо надолу

Знаете ли, е практикуването на йога може да ви помогне да се преборите с желанието да преядете с 51%? Някои съвсем лесни пози, като "гледащо надолу куче", могат да свършат чудеса и да ви помогнат да се чувствате по-пълноценни през целия ден.

Етикети:

Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че сте с нас тук и сега!

Времената са трудни и ние имаме нужда от вашата помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за екипа на iWoman.bg. Благодарим ви!

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд ЕООД

IBAN: BG53UBBS80021021528420

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за iWoman.bg

Iwoman.bg

Още по темата


Още от Спорт


Реклама
Реклама

Елегантността е единствената красота, която никога не избледнява.

Одри Хепбърн

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама