Как естествено да оформим кръгло и стегнато дупе

  • Как естествено да оформим кръгло и стегнато дупе
    Дата: Снимки: iStock/Guliver
Дата: 26.01.2017 Снимки: iStock/Guliver
Iwoman.bg

Помнете, че вие сте това, което ядете, и ако искате да стегнете дупето си, яденето на правилната храна е също толкова важно, както тренирането. Днес сме ви приготвили няколко ценни съвета, които ще ви помогнат да оформите дупето, за което винаги сте мечтали.

Да направите задните си части по-големи и стегнати не е възможно без тренировки. За да постигнете целта си, трябва да следвате тези 2 фази:

- Тренировка за стягане на глутеуса.

- Прием на правилна храна по време на възстановителния период.

След тренировка мускулите на вашето дупе са във възстановяващ се цикъл и е важно да изберете правилния тип и количество храна, за да сте сигурни, че вашето дупе ще порасне. 

Имайте предвид това просто правило: Ако искате да увеличите теглото си, трябва да ядете повече. Ако просто искате да увеличите дупето си, трябва да се храните с нормални порции.

Превишаването на всичко е лошо, затова не прекалявайте с консумацията на протеин или въглехидрати, тъй като това може да доведе до здравословни проблеми.

Трябва да ядете поне по един плод на ден, макар че препоръчителната доза е между 3 и 5 на ден.

Ето храните, които ще ви помогнат да изградите по-голямо и стегнато дупе:

Протеини

Ако вече имате добре установен тренировъчен режим, ви препоръчваме да пиете протеин на прах след тренировка. Някои добри естествени източници са риба тон, яйца, пуйка, пиле, бобови растения, извара, крехко червено месо, както и всяка риба (не пържена).

Въглехидрати

Заменете белия хляб и пастата за пълнозърнести алтернативи.Въглехидратите, които ви помагат да поддържате добра мускулатура, са киноа, кафяв ориз, овесени ядки, сладки картофи и кус-кус.

Мазнини

За разлика от лошите мазнини, добрите осигуряват на тялото ни много здравословни ползи. Те също така ви помагат да оформите желаната фигура, а също така да отслабнете. Най-добрите източници на полезни мазнини са рибено масло, студено пресован зехтин, бадеми, орехи и фъстъчено масло.

Зеленчуци

Фокусирайте се върху зеленчуци, които са богати на антиоксиданти като броколи, спанак, кейл и всякакви зелени зеленчуци. Може да ядете колкото си поискате от тях.

Ето и две супер добри тренировки, с които да оформите дупето си:

 

 

 

Instagram

Етикети:

Общо коментари | 0  Напиши коментар
Твоят коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
Всички полета са задължителни.
Коментарите подлежат на коментар.