Какво представлява 8-часовата диета?

  • Какво представлява 8-часовата диета?
    Дата: Снимки: iStock/Guliver
Дата: 16.03.2018 Снимки: iStock/Guliver
Iwoman.bg

Ако искате да отслабнете, но строгите хранителни режими не са вашето нещо, опитайте 8-часовата диета. Този план е помогнал на много хора да загубят нежеланите килограми бързо и лесно.

Как е възможно това? Планът на 8-часова диета е прост и ефективен. При него можете да ядете всяка храна в рамките на 8 часа. След като те минат, няма да приемате нищо в следващите 16 часа. Ето повече информация по въпроса:

Как работи 8-часовата диета?

8-часовата диета се ръководи от два научни принципа, дори ако го следвате само за 3 дни в седмицата. Първо, начинът, по който се съхраняват калориите от тялото ви, е под формата на гликоген. Гликогенът, наличен в черния дроб, е източникът на енергия, който е най-лесно достъпен. С изгарянето през този източник тялото ви е принудено да започне да изгаря мазнините, за да спечели енергия. 8-часовата диета ви учи как да задействате "пещта" в тялото си, която изгаря мазнините, докато спите.

На второ място, 8-часовата диета стимулира функцията на митохондриите, източникът на енергия, който е вътре в клетките на тялото ви. Това максимално увеличава енергийната ефективност и намалява нивото на вътреклетъчни увреждания, причинени от лоша диета. Това забавя стареенето и намалява риска от рак, сърдечни заболявания, диабет и дори болестта на Алцхаймер.

Как се спазва?

Когато следвате 8-часовата диета, можете да изберете свой собствен осемчасов период, в който да се храните. Това може да бъде от 9 ч. до 17 ч. или от 3 до 11 ч. Въпреки това, силно се препоръчва да не се храните през по-късните часове на деня, за да увеличите максимално изгарянето на мазнините и загубата на тегло.

За да сте сигурни, че ефективността на диетата е подсилена, се препоръчва и някаква форма на упражнение непосредствено преди първото хранене.

С какво да се храните?

Зеленчуци и плодове.

Млечни продукти - всички млечни продукти, освен ако имате непоносимост към лактоза.

Мазнини и масла - маслиново масло, масло от оризови трици, масло от рапично масло, масло, гхи, майонеза и маргарин.

Протеини - фасул, соя, тофу, леща, яйца, риба, пилешки гърди, пуешко месо, постно говеждо и свинско месо, протеинови барове (ограничено количество) и протеинови шейкове.

Десерти - шоколад, кифли, кексчета, домашно приготвени сладкиши, сладолед, крем и др. (Всички в ограничени количества).

Билки и подправки - всяка билка или подправка, освен ако не сте алергични към някоя от тях.

Напитки - пресни плодови или зеленчукови сокове, кокосова вода, детоксикатни напитки, зелен чай, черен чай и кафе.

 

-------------------------------


#ОстаниВкъщи, бъди отговорен!

iWoman e с теб!

Всичко ново за коронавируса - ТУК!

Instagram

Етикети:

Общо коментари | 0  Напиши коментар
Твоят коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
Всички полета са задължителни.
Коментарите подлежат на коментар.