Боли ви главата? Яжте тези храни


Боли ви главата? Яжте тези храни
Снимка: iStock

Американският диетолог Катрин Брукинг споделя които са хранителните продукти, които помагат да се справим успешно с главоболието, пише изданието "Eat This, Not That!".

Учените са установили, че консумацията на омега-3 ненаситени мастни киселини намалява силата и честотата на пристъпите на мигрена. Най-простият и достъпен източник на омега-3 е рибеното масло. Те се съдържат в рибата, орехите, семената от чия и лен.

Сардините, аншоата, скумрията, сьомгата, рибата тон и пъстървата са изключително богати на омега-3. За да почувствате ефекта, трябва да ядете тези храни не по-рядко от 2-3 пъти седмично.

Растителният заместител на рибата за страдащите от главоболие може да бъдат смлени семена от лен или чия, които съдържат в единица тегло съдържат повече омега-3 ненаситени мастни киселини, отколкото сьомгата. Диетологът препоръчва да се добавят в салати, смутита и сладка.

Орехите са още един продукт, който може да помогне да се справим с мигрената. Освен омега-3 киселини, те съдържат магнезий, който също помага за намаляване на главоболието.

Източник: БГНЕС

Етикети:

Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че сте с нас тук и сега!

Времената са трудни и ние имаме нужда от вашата помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за екипа на iWoman.bg. Благодарим ви!

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд ЕООД

IBAN: BG53UBBS80021021528420

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за iWoman.bg

Iwoman.bg

Още по темата


Още от Здраве


Реклама
Реклама

Светът е огледало на твоите мисли, чувства и действия и винаги ще ги връща обратно към теб.

Дийпак Чопра

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама