Изтръпват ли ви ръцете? Може би страдате от това


Изтръпват ли ви ръцете? Може би страдате от това
Снимка: iStock

Внезапното изтръпване и слабост в ръцете или краката може да е признак за високи нива на холестерол в кръвта, които се натрупват и допринасят за сърдечни заболявания. Това пише британският вестник "Дейли Експрес", като се позовава на експертите от лечебното заведение в клиниката Майо.

Материалът пояснява, че слабостта и изтръпването на крайниците, обаче, не са преки симптоми на високи нива на холестерол и не могат да служат за поставяне на окончателна диагноза.

Според експерти атеросклерозата възниква, когато артериите са запушени от мазнини, холестерол и други вещества. Усещането за изтръпване в крайниците се появява, когато плаките се натрупат в артериите, водещи до мозъка.

Можете да разберете със сигурност нивото на холестерола в кръвта само с помощта на кръвен тест. Според лекарите обаче неясната реч, временната загуба на зрение на едното око или проблемите с мускулите на лицето също показват висок холестерол в кръвта.

Лекарите отбелязват, че при много пациенти нивата на холестерола са повлияни от диета с високо съдържание на наситени и транс -мазнини.

Източник: БГНЕС

Етикети:

Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че сте с нас тук и сега!

Времената са трудни и ние имаме нужда от вашата помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за екипа на iWoman.bg. Благодарим ви!

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд ЕООД

IBAN: BG53UBBS80021021528420

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за iWoman.bg

Iwoman.bg

Още от Здраве


Реклама
Реклама

Елегантността е единствената красота, която никога не избледнява.

Одри Хепбърн

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама