8 досадни навика на работното място

  • 8 досадни навика на работното място
    Дата: Снимки: iStock/Guliver
Дата: 07.06.2017 Снимки: iStock/Guliver
Iwoman.bg

Днес ще погледнем към вредните и досадни навици, с които се сблъскваме на работа и за които си мислим, че само колегите ни имат, но не и ние. Е, грешим, разбира се, но нали затова сме хора - защото сме грешни.

1. Скатаване

 Това е черешката на тортата, особено когато трябва да се свърши нещо трудно и неприятно, което не е изрично включено в задълженията на когото и да е. Тогава изведнъж дори най-устатите колеги млъкват и тишината става оглушителна. А има и майстори-хитреци, които прехвърлят работата си на друг и всеки път им се разминава ...

2. Сплетни и интриги

 Това е отровата, която може да съсипе и най-добре обезпечената финансово компания. Защото когато всеки гледа да забие нож в гърба на другия или да пази своя, колко време за истинска работа остава?

3. Непрекъснатите досадни въпроси по работа

Можеш ли да ми помогнеш с това – нормално е да не знаеш всичко, но когато този въпрос идва за 123456789 път за едно и също нещо, дори стоманените нерви на някой слон трудно ще издържат.

4. Съботно-неделни дежурства

Никой не ги иска, колкото и да му трябват парите. А ако фирмата е по-малка и с по-малко служители, става много изморително и демотивиращо да поемаш допълнително работа, особено през лятото, когато приятели и познати се наслаждават на хубавото време и хубаво питие. Затова и слагаме скатаването в този въпрос в отделна графа – защото все се случва така, че едни вземат повече от други, тъй като са по- ... да речем съвестни (не ни се иска да казваме наивни).

ПРОЧЕТЕТЕ ОСТАНАЛИТЕ ТУК!

Instagram

Етикети:

Общо коментари | 0  Напиши коментар
Твоят коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
Всички полета са задължителни.
Коментарите подлежат на коментар.