5 начина за изгаряне на калории, докато спите


5 начина за изгаряне на калории, докато спите
Снимка: iStock

Отслабването може да бъде трудна и въпреки че поддържането на здравословна диета и спазването на рутинни тренировки със сигурност ще ви помогнат да останете във форма, има някои по-лесни начини за изгаряне на мазнини.

Вижте още: 6 трика за грижа за кожата, които вашата козметичка НЕ ви е казала

Днес ви представяме 5 начина да горите калории, докато спите:

1. Опитайте да спите без одеяло

Нищо не може да победи уютното усещане да спиш под огромно, тежко одеяло, но ако искате да намалите талията си, всъщност е по-добре да си легнете без него. Когато спите при по-ниски температури, метаболизмът ви се ускорява и изгаряте повече калории, докато почивате. По-хладните условия през нощта също увеличават количеството здравословна кафява мазнина, което позволява на тялото ви да се отърве от ненужната кръвна захар и да изгори повече калории.

2. Спете повече

Горенето на калории и прекарването на часове във фитнеса определено може да ви помогне да влезете във форма, но един от най-ефективните начини да стопите излишните килограми е просто да спите повече. Ако мислите, че това звучи твърде добре, за да е истина, всъщност не е така. Проучванията показват, че само един допълнителен час сън всяка вечер ви помага да приемате 270 калории по-малко на ден без много усилия.

3. Изпийте протеинов шейк преди лягане.

Хората, които искат да отслабнат, са готови да опитат всякакви диети, включително периодично гладуване, което може да бъде доста тежко за тялото ви. Лягането на празен стомах може да ви държи будни през нощта, а липсата на достатъчно сън всъщност може да доведе до наддаване на тегло. Има много здравословни и питателни храни, които можете да хапнете преди лягане и протеиновият шейк е един от тях. Тъй като протеинът е по-термогенен от въглехидратите или мазнините, той кара тялото ви да изгаря повече калории при храносмилането му.

4. Носете маска за сън

Излагането на светлина през нощта не само прекъсва съня ви, но също така може да накара тялото ви да складира повече мазнини. Хората, които спят на тъмно, са с 21% по-малко застрашени от затлъстяване от тези, които спят в светли стаи. Ако не можете да осигурите пълна тъмнина в спалнята си, изберете удобна, качествена маска за сън, която може да осигури почти пълна тъмнина по всяко време на деня.

Вижте още: Забранете на маникюристката ви да прави тези неща с ноктите ви

5. Не си лягайте гладни

Докато яденето на по-малко калории трябва да доведе до загуба на тегло, пропускането на вечерята може да работи обратното. Когато внезапно намалите приема на калории, тялото ви автоматично преминава в режим на гладуване и намалява метаболизма ви, за да пести калории.

 

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Красота


Реклама

Разбрах, че когато имаш истински интерес към живота и любопитен живот, сънят не е най-важното нещо.

Марта Стюарт

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама