Тайната на ефективната тренировка

  • Тайната на ефективната тренировка
    Дата: Снимки: iStock/Guliver
Дата: 22.01.2018 Снимки: iStock/Guliver
Iwoman.bg

Фитнесът вече е основна част от живота на хората, които искат да изглеждат добре и да се грижат за здравето си. Тренировките, тяхната продължителност и интензивност повлияват различно организма. Ето кои са основните правила за постигане на по-добра форма.

Според фитнес-инструктора Николай Петров престоят във фитнеса може да е различен, като е препоръчително минимум 3 пъти седмично по 1 час, а най-малко около 40 минути, но това зависи от плътността на тренировката.

Той уточни, че тренировките за мускулна маса са по-интензивни и по-кратки, а за релеф – по-продължителни. "Като цяло първоначално се прави предварителна подготовка по всички уреди, като се използва 50% от силата, за да свикне мускулът, при по-напредналите се увеличава по 3 пъти, а активните спортисти тренират по 6 пъти седмично, но тава е доста натоварващо и възстановяването е по-трудно. Всичко върви ръка за ръка с храненето, ако не се храним пълноценно и здравословно, фитнесът няма да има ефект", каза още фитнес инструкторът за агенция Фокус.

Instagram

Етикети:

Общо коментари | 0  Напиши коментар
Твоят коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
Всички полета са задължителни.
Коментарите подлежат на коментар.