Експерти споделят 4 начина за стягане на отпуснати ръце


Експерти споделят 4 начина за стягане на отпуснати ръце
Снимка: iStock

Справянето с излишните мазнини и липсата на мускулен тонус в горната част на ръцете е често срещан проблем. Един важен фактор, допринасящ за този проблем, е стареенето, което често води до отпуснатост в горната част на ръцете. С напредването на възрастта промените в еластичността на кожата и подлежащата мускулна структура могат да доведат до появата на отпусната кожа в тази област. Ето как да предотвратите отпуснатите ръце.

1. Добавете повече фибри

Яденето на повече фибри ви кара да се чувствате сити за по-дълго време, така че е по-малко вероятно да похапвате през деня. Храните с фибри също могат да помогнат при загуба на тегло, като забавят храносмилането и поддържат кръвната ви захар стабилна, според експерти. Броколи, боб, горски плодове, авокадо, ябълки и пълнозърнести храни са богати на фибри.

Като допълнителни съвети експертите предлагат:

да губите не повече от един до два килограма всяка седмица, ако се опитвате да отслабнете;

да се пие много вода;

да комбинирате кардио и фитнес, както препоръчват специалистите.

Вижте още: Само за 5 минути: Японско упражнение с кърпа, което ще ви стопи

2. Правете странични лицеви опори

Страничната лицева опора е упражнение, което ви позволява да се фокусирате върху едната страна на тялото си наведнъж. Това ви помага наистина да усетите свиването на всеки мускул на трицепса. Освен това можете да тренирате коремните си мускули, защото страничните ви мускули хрущят при всяка лицева опора.

Как да го направим:

Легнете настрани със събрани колене и свити крака.

Прегърнете се с долната си ръка.

Започнете с горната част на ръката си право нагоре отстрани, ръка на земята.

Натиснете нагоре, докато ръката ви се изправи.

Бавно се спуснете надолу до изходна позиция.

Повторете колкото пъти искате.

Превключете на другата страна.

(Можете също да правите това упражнение с изправени крака.)

3. Правете обратни лицеви опори

Тази версия на лицевата опора може да изглежда точно като обикновения вид, но има една ключова разлика: къде поставяте ръцете си. Като обърнете позицията на ръцете си, вие не само тренирате трицепсите си, но и насочвате бицепсите си, помагайки за тонизиране на двете страни на горната част на ръцете.

Вижте още: Как бързо да стегнем тялото си, ако сме минали 30 години

Как да го направим:

Започнете с ръце и колене на земята.

Поставете ръцете си малко по-широко от раменете, по-ниско от раменете и с пръсти, сочещи към краката. Изпънете краката си зад себе си, за да заемете позиция за лицеви опори.

Спуснете се надолу, докато гърдите ви са близо до земята, като държите лактите прибрани.

Натиснете нагоре през ръцете си, докато се върнете в изходна позиция.

Повторете за желания брой повторения.

Ако ви болят китките, можете да опитате да ги обърнете навътре под ъгъл от 45 градуса. Можете също да правите това упражнение на колене, ако смятате, че е трудно.

4. Правете лицеви опори на кръстосани ръце

Този стил на лицеви опори е друг начин да се насочите към страничната част на трицепсите си, помагайки да стегнете отпуснатите ръце. Започнете, като правите тази лицева опора с кръстосани ръце на колене, докато не овладеете. По-късно можете да опитате по обичайния начин с изпънати крака зад вас.

Как да го направим:

Застанете на пода в позиция за лицеви опори с изправен гръб.

Прекръстете едната си ръка върху другата, като ръцете ви сочат в противоположни посоки.

Спуснете тялото надолу, докато лактите ви докоснат земята.

Натиснете нагоре през ръцете си, за да се върнете в изходна позиция.

Кръстосайте ръцете си на другата страна.

Повторете за желания брой повторения, като редувате позициите на ръцете.

Можете да правите това упражнение на колене, за да ви е по-лесно.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Спорт


Реклама

Еманципацията на жените доведе до загуба на тайнствеността и мистерията на жената.

Грейс Кели

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама