Няма да повярвате какъв уникален ефект има от упражненията с колело за коремни преси


Няма да повярвате какъв уникален ефект има от упражненията с колело за коремни преси
Снимка: iStock/Guliver

Колелото за преса е малък спортен уред, предназначен да тренира коремните мускули. Основните предимства на тренировката в колело за коремни преси са: ниска цена, компактност, лекота на използване и голяма ефективност. На практика няма никакви минуси в тези упражнения. Единственото нещо, което може да отбележим, че те трябва да се изпълнявам внимателно и правилно, за да не доведат до травма.

Когато използвате колелото за коремни преси, натоварване получава не само пресата. В същото време Вие тренирате: гърдите, гърба, раменете, ръцете.

Основните предимства на упражненията с колело за коремни преси са:

Корекция на стойката. Някои от упражнения с този страхотен уред са предназначени за гърба, като го изправят, а в същото време ще имате правилна и красива стойка.

Край на болките в гърба. Болки, причинени от физически пренапрежение на мускулите, лесно се отстраняват, ако редовно тренирате с колело за коремни преси.

Увеличаване на издръжливостта. Постоянното статично напрежение на големи мускулни групи, при търкаляне, има положителен ефект върху увеличаването на общата издръжливост.

Спомага за намаляване на теглото. При извършване на упражнения с фитнес колело за коремни преси са включени няколко мускулни групи, които помагат за ускоряване на метаболизма и изгаряне на допълнителни калории.

ЕТО КАК ТРЯБВА ДА СЕ ХРАНИТЕ, АКО ТРЕНИРАТЕ

Още положителни ефекти:

Основната функция на коремните мускули е огъването на тялото напред. Следователно всички движения, насочени към намаляване на разстоянието между слънчевия сплит и долната част на корема, ефективно ще тренират пресата.

Ефективни упражнения с колело за коремна преса:

Уредът често се използва за укрепване на коремните мускули. Упражненията не са сложни, но са изключително ефективни и само след няколко седмици показват страхотни резултати.

Упражнение 1: Клекнете на колене, хванете колелото здраво, като в същото време протягате тялото си и бавно започвате да се придвижвате напред, за да се приближите максимално до земята. При това упражнение е важно тялото Ви да е стегнато, а не отпуснато. След като избутате колелото и се приближите с тяло към земята, приберете гърдите си обратно към краката. Както при много други упражнения, избутването и придърпването с колелото се извършва чрез коремните мускули, а не с помощта на гърба или ръцете.

Упражнение 2: Планк

Това е едно от най-добрите упражнения за начинаещи, защото укрепва важни мускулни групи и подобрява стабилността. Ще се научите да държите правилно колелото за коремни преси, като в същото време стоите стабилни.

Начин на изпълнение: Хванете дръжките на ролката с двете си ръце, по една от всяка страна на колелото, дланите са обърнати надолу.

Натиснете торса си в положение на дъска с тялото си в една права линия от главата до петите.

Задръжте за 30 до 60 секунди. Повторете 3-4 пъти.

 

 

 

 

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Спорт


Реклама
Реклама

Животът е дръзко приключение или нищо.

Хелън Келър

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама