4 супер упражнения за корем, които да правите изправени


4 супер упражнения за корем, които да правите изправени
Снимка: iStock

Тези изправени упражнения за корем са едни от най-подценяваните движения във фитнес света. Точно като клековете и докосването на пръстите на краката, които мнозина пренебрегват, упражненията за корем не изискват непременно постелка, равна повърхност и много пот. Те са функционални, което означава, че работят с вашите естествени движения на тялото. Освен това, спомагат за поддържането на дългосрочен баланс и стабилизиране, като същевременно свеждат до минимум натоварването на врата, гърба, коленете и китките (особено ако изпитвате затруднения да станете от земята). А най-хубавото е, че могат да бъдат направени абсолютно навсякъде с минимално необходимо пространство.

3 СУПЕР ЕФЕКТИВНИ УПРАЖНЕНИЯ В ДОМАШНИ УСЛОВИЯ

1. Приклякване с ръце настрани

Хванете двете си ръце. Изпънете ръцете си нагоре и опъвайте надясно, като едновременно с това приклякате леко, докато въртите торса си на противоположната страна. Повторете и с ръце наляво, торс - надясно. Изпълнете 15 повторения за всяка страна.

2. Кръстосано вдигане на ръка-крак

Поставете двете си ръце зад главата си. Стегнете корема си, повдигнете единия изправен крак нагоре, като изпънете противоположната ръка навън, за да достигнете към пръстите на краката. Дръжте гръбнака си изправен и погледа напред. Върнете се в изходна позиция и изпълнете общо 20 повторения с различен крак-ръка.

3. Високо вдигане на крак

Изпънете двете си ръце пред себе си, така че да са перпендикулярни на тялото ви. Повдигнете едното коляно до височината на бедрото, като стягате корема, за да поддържате баланс. Върнете се в изходна позиция и изпълнете общо 20 повторения.

4. Накланяне с тежест

Застанете изправени, държейки тежест, гири или просто малка туба с вода от 3л. Повдигнете тежестта над главата си, стегнете корема и приберете бедрата си, за да избегнете изкривяване на гърба. Бавно се наведете надясно, като държите бедрата си стегнати, а ръцете в съответствие с торса. Накланяйте се само доколкото ви позволява мобилността.

Етикети:

Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че сте с нас тук и сега!

Времената са трудни и ние имаме нужда от вашата помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за екипа на iWoman.bg. Благодарим ви!

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд ЕООД

IBAN: BG53UBBS80021021528420

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за iWoman.bg

Iwoman.bg

Още по темата


Още от Спорт


Реклама
Реклама

Ако мъжете не трябва да бъдат агресивни, за да бъдат приети, тогава жените няма да се чувстват принудени да бъдат покорени.

Ема Уотсън

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама