3 техники за дишане, с които ще стопите килограми

  • 3 техники за дишане, с които ще стопите килограми
    Дата: Снимки: iStock/Guliver
Дата: 25.01.2019 Снимки: iStock/Guliver
Iwoman.bg

Отслабването не винаги изисква ядене на безвкусни салати и редовни посещения във фитнес залата. До идеалното тегло може да се стигне и чрез други техники като дълбоко дишане, например. В комбинация с прости физически упражнения, някои техники за дишане могат да ви помогнат да се сбогувате с малко излишни килограми. Чудите се как така? Тялото ви поема по-голямо количество кислород, което пък помага да абсорбирате хранителните вещества и да ускорите метаболизма. Ето кои техники са най-ефективни.

1. Упражнение с бутилка

Това упражнение е комбинация между няколко популярни техники за дишане и известното обучение на Фролов. Ще ви е необходима празна пластмасова бутилка. Застанете на четири крака и стиснете гърлото със зъби.

Вдишайте и издишайте бавно, използвайки диафрагмено дишане. Вдишайте през носа, след това издишайте в бутилката, докато стягате диафрагмата и коремните мускули. Най-важната част е да направите кратко, но силно издишване.

Правете упражнението около 10-15 минути без да броите колко пъти точно сте издишали.

2. Лъвска уста

Въпреки, че това упражнение може да изглежда малко глупаво, то е изключително добро за шията ви и помага за премахването на двойната брадичка. Първоначалната позиция е на колене, прехвърляйки цялата си тежест назад върху прасците. Поставете длани между краката си.

Вдишайте през носа, а след това издишайте силно през устата, като в същото време издавате "ха" звук. По време на издишване отворете широко уста и изплезете език (точно като лъв). Шията, брадичката и лицевите мускули трябва да са напрегнати. Повторете 4-6 пъти.

3. С изпънати крака

Това упражнение действа върху коремните мускули и подобрява стойката. Легнете по гръб и сгънете краката си в коленете. Поставете дланите си на пода от двете страни на таза. Вдишайте дълбоко.

Докато издишвате бавно, вдигнете краката си под прав ъгъл и останете в това положение за 15-20 секунди. При следващото издишване пък задръжте краката си така, че да са под ъгъл от 60 градуса на пода.

-------------------------------


#ОстаниВкъщи, бъди отговорен!

iWoman e с теб!

Всичко ново за коронавируса - ТУК!

Instagram

Етикети:

Общо коментари | 0  Напиши коментар
Твоят коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
Всички полета са задължителни.
Коментарите подлежат на коментар.