5 вкусни ястия, които ще направят коремът ви плосък


5 вкусни ястия, които ще направят коремът ви плосък
Снимка: Istock

Постигането на перфектен плосък корем не означава само посещение на фитнес и упражнения, храната, която ядете, също има значение. Често режимите, които са препоръчани за отслабване, са толкова безвкусни, че преминаваме на глад. И след няколко дни в крайна сметка се връщате към преяждане, което със сигурност е пагубно за вашите стремежи към плосък корем.

Вижте още: Експерти: 3 напитки, които не трябва да пиете в горещините

Днес ви представяме 5 супер вкусни комбинации от храни, които ще ви заситят и ще ви помогнат да имате мечтания корем.

1. Яйца с боб за здравословна закуска

Здравословната закуска е ключът към загубата на излишните килограми, така че яденето на геврек или маргарин върху препечен хляб със сигурност не е правилният начин. За да започнете деня си здравословно, яжте яйца, съчетани с боб и черен пипер. Яйцата добавят протеин към диетата и ви предпазват от чувството на глад през деня, докато бобът и пиперът добавят така необходимите фибри. Проучване е установило, че хората, които закусват с яйца, ядат по-малко през останалата част от деня.

2. Зелена салата с авокадо за пълноценно богато на калций ястие

Листните зелени зеленчуци, като къдраво зеле, спанак и римска маруля, са с ниско съдържание на калории и с високо съдържание на хранителни вещества. Спанакът, по-специално, е коронясан за победител заради способностите си за изгаряне на мазнини. Но яденето само на зеленчуци може да ви накара да огладнеете бързо. За да компенсирате това желание, добавете авокадо към вашата зелена салата. Не само, че имат страхотен вкус заедно, но и добрите мазнини в авокадото също отблъскват глада.

Вижте още: Кравето мляко ускорява заздравяването на рани

3. Печен в зехтин карфиол за нискокалорично вкусно ястие

Карфиолът е еликсир за отслабване. Съдържащ само 25 калории в 100 грама и нисък гликемичен индекс (GI), мярка за това колко храната повишава кръвната ви захар. Този зеленчук трябва да присъства на трапезата ви всеки ден. Използвайте струйка зехтин, за да го изпечете и се насладете на този деликатес, без да се притеснявате, че ще напълнеете.

4. Ябълки и шамфъстък за богата на фибри междинна закуска

Често съхраняваме нездравословен чипс в чекмеджетата си, за да хапваме, когато почувстваме глад по средата на деня. Това е най-лошото нещо, което можете да ядете, ако искате да отслабнете. Вместо това, за глада си по средата на деня, опитайте да дъвчете шамфъстък и ябълки. Докато ябълките осигуряват необходимите фибри, шамфъстъкът е един от най-нискокалоричните ядки.

5. Печени сладки картофи и сьомга за голяма доза омега-3

Сьомгата има перфектната комбинация от здравословни омега-3 мазнини и протеини. Докато омега-3 мазнините ви помагат да губите телесни мазнини, протеинът ви предпазва от чувството на глад. И все пак, ако една порция сьомга не ви е достатъчна, опитайте да я комбинирате с печени сладки картофи. Те не само ще направят ястието засищащо, но и ще ви осигурят голяма доза фибри.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Здраве


Реклама

С думи също може да се докосва. Дори по-нежно, отколкото с длани.

Януш Вишневски

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама