4 упражнения за целулит с бързи резултати (видео)

  • 4 упражнения за целулит с бързи резултати (видео)
    Дата: Снимки: iStock/Guliver
Дата: 12.12.2018 Снимки: iStock/Guliver
Iwoman.bg

Целулитът засяга около 80-90% от жените в даден момент от живота им. И въпреки че това не е медицински проблем, "портокаловата" кожа по дупето и бедрата може значително да потисне самочувствието ви. За щастие, редовните упражнения могат да ви помогнат да подобрите кръвообращението в засегнатите области и да намалите значително целулита. Ето 4 упражнения, които само за няколко седмици ще подобрят състоянието на кожата.

1. "Прегръдки колене-гърди"

Това упражнения стяга мускулите на бедрата и стабилизира таза. Освен че намалява целулита, ще ви помогне да облекчите мускулните спазми и да се отървете от болката в седалищния нерв.

Легнете по гръб с изпънати крака и ръце, поставени отстрани на тялото. Вдигнете двата си крака и сгънете коленете си към гърдите.Обгърнете краката си, поставяйки ръцете си малко под коленете. Внимателно "издърпайте" към гърдите, за да увеличите разтягането. Задръжте за 4-5 секунди, а след това се върнете в началната позиция.

2. Мост с един крак

Мостът с един крак укрепва мускулите на глутеуса и бедрата, помага за тонизиране на тялото ви, изглажда бедрата и премахва целулита.

Легнете по гръб с разтворени колене и здраво стъпили ходила, ръцете са отстрани до тялото. Вдигнете левия си крак и го изпънете пред себе си. Дръжте левия си крак прав, повдигнете бедрата и задните части, за да направите мост. Бедрата ви трябва да образуват права линия с горната част на тялото ви. Задръжте в това положение за 20-30 секунди, след което бавно се върнете в първоначалната позиция.

3. Клекове на стената

На пръв поглед нищо особено, но това упражнение ще ви помогне да изгорите мазнините, да оформите тялото си и да намалите появата на целулит по бедрата.

Застанете с гръб срещу стената, а стъпалата разкрачени на ширината на раменете. Запазвайки тази позиция, преместете стъпалата 2 крачки напред, без да нарушавате разкрача. Плъзнете гърба си по стената, сгъвайки коленете си, докато достигнат ъгъл от 90 градуса. Уверете се, че коленете ви са точно над глезените. Задръжте позицията за 30-60 секунди, след това изправете краката си и се върнете в началната позиция.

клек

4. Странични напади

Страничните напади са насочени към мускулите на вътрешните и външни бедра, както и на глутеуса - областите, които са най-податливи към образуване на целулит. Те ще ви помогнат да "изгладите" зоните и да подобрите баланса и кръвообращението си в тази област.

Застанете изправени с леко разкрачени, но стабилни стъпала. Направете голяма крачка на дясно. Бавно преместете тежестта на десния крак, като сгънете дясното си коляно, докато достигне ъгъл от 90 градуса. Дръжте левия си крак прав. Върнете се в началната позиция и повторете упражнението от другата страна.

Instagram

Етикети:

Общо коментари | 0  Напиши коментар
Твоят коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
Всички полета са задължителни.
Коментарите подлежат на коментар.