7 ефективни упражнения за стегнат бюст


7 ефективни упражнения за стегнат бюст
Снимка: iStock/Guliver

За да изглежда бюстът ви стегнат и красив, наистина не е нужно да поемете по пътя на пластичната хирургия. Всичко, което трябва да направите, е да изпълнявате редовно няколко упражнения, които могат да помогнат подобряване на формата на гърдите ви. Ето 7 от най-ефективните.

Упражнение 1

Стиснете ръката си в юмрук и я вдигнете до брадичката си. Натиснете юмрука с брадичката си за 5 секунди, след това се отпуснете. Повторете 2-3 пъти.

Упражнение 2

Това упражнение ще разтегне мускулите ви и ще помогне на бюста да се сдобие с красива форма. Вземете си гирички. Когато се изправите, леко сгънете краката в коляното и наклонете торса напред. Когато вдишвате, повдигнете ръцете си отстрани. Предмишниците ви трябва да са успоредни на земята. Извършете 2 серии от по 12 повторения.

КОИ УПРАЖНЕНИЯ ДА ПРАВИТЕ И КОИ НЕ, АКО ВИ БОЛЯТ КОЛЕНЕТЕ

Упражнение 3

Лицевите опори могат да помогнат за укрепване на гръдните мускули. Ако нямате опит с тях, започнете, като ги правите на колене. Изпълнете 3 серии от 12-15 лицеви опори.

Упражнение 4

Легнете по корем, сгънете краката в коленете и хванете глезените с ръце. Ако сте начинаещи, задръжте в тази позиция за 20 секунди, след което направете 10-секундна почивка. Повторете това 3 пъти.

Упражнение 5

Легнете на пейка или топка. С помощта на дъмбели, започнете да повдигате ръцете нагоре с еднаква скорост. След това ги спуснете и веднага ги повдигнете отново. Повторете това упражнение 8 пъти. Дъмбелите трябва да тежат точно толкова, че на последното вдигане да изпитвате тежест. Изпълнете 3 серии.

Упражнение 6

Застанете на половин метър от стена, протегнете ръце пред себе си и започнете да я притискате с юмруци. Ще почувствате напрежение върху гръдните си мускули. Натиснете за 20 секунди, след това починете 10 секунди. Повторете 3 пъти.

Упражнение 7

Съединете ръцете си пред гърдите. Притиснете ги заедно с достатъчно сила, за да напрегнете гръдните си мускули. Уверете се, че държите гърба изправен.

Етикети:

Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че сте с нас тук и сега!

Времената са трудни и ние имаме нужда от вашата помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за екипа на iWoman.bg. Благодарим ви!

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд ЕООД

IBAN: BG53UBBS80021021528420

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за iWoman.bg

Iwoman.bg

Още по темата


Още от Спорт


Реклама
Реклама

Моят съвет: Не губете време да се тревожите за кожата или теглото си. Развивайте способностите си, това, което ви е дадено на тази земя.

Мерил Стрийп

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама