4 неща, които в никакъв случай НЕ трябва да обсъждате на работа


4 неща, които в никакъв случай НЕ трябва да обсъждате на работа
Снимка: iStock

Да се ​​сприятелиш с някого на работното място е приятно и полезно. С кого да прекарате обедната си почивка, да изпиете чаша кафе, да споделите проблеми и да обмените последните новини? С колега-приятел, разбира се.

Нашият манталитет е такъв, че можем да бъдем изключително откровени с някои колеги. Но това е хлъзгава почва. Има теми, които не са допустими в разговорите по време на работа. Дори и с тези, с които работите рамо до рамо от дълго време и сте приятели. Ето за какво НЕ трябва да говорите на работното място:

1. Пари

Как става. Попадате в нов екип и изведнъж намирате сродна душа в лицето на колега. Има необременена комуникация: съвместни вечери в трапезарията, почивки за по цигара, на срещи - заедно. И вече смятате тази дама почти за най-добрата си приятелка. Но един ден разбирате колко получава. Вие сте на същата длъжност, имате същите задължения, сходен статут, само тя има повече опит - само 8 месеца. А разликата в заплатата е около 2 пъти. Естествено, вие се чувствате наранени. Молите шефа за повишение и когато получите отказ, се обръщате към приятелката си - тя може да получи толкова много, но аз не мога? Връзката с колегата бързо се охлажда. 

Разговорите за заплатата на другите е меко казано грозно. Приятелството е едно, но доходът е друго. Затова не се опитвайте да разберете за финансовите дела на служителите. Същото е с кредитите и дълговете - колегите ви не трябва да са наясно на кого и къде дължите. Обсъждането на тази тема поставя всички в неудобна ситуация.

2. Клюки

Умните хора се придържат към правилото - без клюки или дискусии по време на работа. Ако случайно разберете някои новини от живота на вашия шеф или колеги, не бива да тичате до приятеля си на работа и да предавате получената информация. Тя от своя страна също ще сподели с някого (вероятно в изкривена форма). Ако стане известно, че вие ​​сте източникът на информацията, ще бъдете етикетирани като клюкар и човек, на когото не може да се вярва. В резултат на това може да пострада не само репутацията, но и кариерата ви.

5 НЕЩА, КОИТО ДА НЕ КАЗВАТЕ, КОГАТО ИСКАТЕ ПОВИШЕНИЕ

3. Позиция

Обсъждането на статута на служителите е табу. Кой е повишен, кой е награден или понижен е хлъзгава тема.

4. Лични въпроси

Събитията в личния ви живот не е необходимо да се споделят с колеги. Оплаквате ли се от съпруга си, обсъждате ли свекърва си, хвалите ли се с успехите на детето си? Повярвайте ни, ако всичко е наред с вас, едва ли всички ще се радват искрено за вас. Ако в живота ви има проблеми, някой просто ще злорадства. И това е всичко.

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Кариера


Реклама
Реклама

Никога няма да станеш този, който искаш да бъдеш, ако продължаваш да обвиняваш околните за това, което си.

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама
Реклама