4 неща, които в никакъв случай НЕ трябва да обсъждате на работа


4 неща, които в никакъв случай НЕ трябва да обсъждате на работа
Снимка: iStock

Да се ​​сприятелиш с някого на работното място е приятно и полезно. С кого да прекарате обедната си почивка, да изпиете чаша кафе, да споделите проблеми и да обмените последните новини? С колега-приятел, разбира се.

Нашият манталитет е такъв, че можем да бъдем изключително откровени с някои колеги. Но това е хлъзгава почва. Има теми, които не са допустими в разговорите по време на работа. Дори и с тези, с които работите рамо до рамо от дълго време и сте приятели. Ето за какво НЕ трябва да говорите на работното място:

1. Пари

Как става. Попадате в нов екип и изведнъж намирате сродна душа в лицето на колега. Има необременена комуникация: съвместни вечери в трапезарията, почивки за по цигара, на срещи - заедно. И вече смятате тази дама почти за най-добрата си приятелка. Но един ден разбирате колко получава. Вие сте на същата длъжност, имате същите задължения, сходен статут, само тя има повече опит - само 8 месеца. А разликата в заплатата е около 2 пъти. Естествено, вие се чувствате наранени. Молите шефа за повишение и когато получите отказ, се обръщате към приятелката си - тя може да получи толкова много, но аз не мога? Връзката с колегата бързо се охлажда. 

Разговорите за заплатата на другите е меко казано грозно. Приятелството е едно, но доходът е друго. Затова не се опитвайте да разберете за финансовите дела на служителите. Същото е с кредитите и дълговете - колегите ви не трябва да са наясно на кого и къде дължите. Обсъждането на тази тема поставя всички в неудобна ситуация.

2. Клюки

Умните хора се придържат към правилото - без клюки или дискусии по време на работа. Ако случайно разберете някои новини от живота на вашия шеф или колеги, не бива да тичате до приятеля си на работа и да предавате получената информация. Тя от своя страна също ще сподели с някого (вероятно в изкривена форма). Ако стане известно, че вие ​​сте източникът на информацията, ще бъдете етикетирани като клюкар и човек, на когото не може да се вярва. В резултат на това може да пострада не само репутацията, но и кариерата ви.

5 НЕЩА, КОИТО ДА НЕ КАЗВАТЕ, КОГАТО ИСКАТЕ ПОВИШЕНИЕ

3. Позиция

Обсъждането на статута на служителите е табу. Кой е повишен, кой е награден или понижен е хлъзгава тема.

4. Лични въпроси

Събитията в личния ви живот не е необходимо да се споделят с колеги. Оплаквате ли се от съпруга си, обсъждате ли свекърва си, хвалите ли се с успехите на детето си? Повярвайте ни, ако всичко е наред с вас, едва ли всички ще се радват искрено за вас. Ако в живота ви има проблеми, някой просто ще злорадства. И това е всичко.

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Кариера


Реклама

Ако мъжете не трябва да бъдат агресивни, за да бъдат приети, тогава жените няма да се чувстват принудени да бъдат покорени.

Ема Уотсън

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама